Model Opla : Kadett E 1.6 kombi benz+gaz
Wysłany: Pon Lut 25, 2008 12:00 Gdzie tanie i "obfite" szroty dla Opla?
Wielkie dzięki wszystkim za adresy polecanych warsztatów i serwisów
Ponieważ jestem zielona w temacie warszawskiego rynku motoryzacyjnego, a do tego dużą gotówką nie pachnę, dlatego proszę o podanie na forum adresów tanich szrotów, które mają bogatą ofertę części dla Opli.
Ponieważ jestem zielona w temacie warszawskiego rynku motoryzacyjnego, a do tego dużą gotówką nie pachnę, dlatego proszę o podanie na forum adresów tanich szrotów, które mają bogatą ofertę części dla Opl
Wysłany: Pon Lut 25, 2008 18:01
Wcale nie takie proste
Primo:
Trzeba znać adres www.auto-szrot.pl (pisałam przeca\, że jestem zielona w temacie to skąd mam takie adresy znać)
Secundo:
Nie chodziło mi o szroty, które można znaleźć w wyszukiwarce, bo wcale nie muszą być ani tanie (reklamują się w internecie, a za reklamę płaci ostatecznie klient), ani bogate w swej ofercie. No chyba, że te wyświetlone akurat takie są
Tertio:
Podana przez ciebie wyszukiwarka zeznaje, że w caluśkiej Warszawie są jedynie DWA szroty. No sorry, ale to chyba jakiś żart jest...
Wysłany: Pon Lut 25, 2008 18:11
Zaproszenie przyjęte
Rozumiem, że będę mogła zwiedzić wszystkie TRZY śląskie szroty (do Bielska-Białej nie chce mi się jechać ) - zgodnie z wyszukiwarką na www.auto-szrot.pl ...
Te trzy to rodzynki a o innych nie wspomnę A na marginesie to lepiej sprawdzić na allegro wybrać najbardziej korzystnie i czekać na kuriera sącząc drinka.
Wysłany: Pon Lut 25, 2008 18:46
Kiedy właśnie szukam OD TYGODNIA rolety do mojego Kaziutka i NIE MA
Dlatego szroty przyszły mi do głowy, bo trzeba być aktywnym,
a nie tylko popijać drinki na kanapie przed tv
brzoza napisał/a:
Te trzy to rodzynki a o innych nie wspomnę
No właśnie! Tak skuteczna jest ta polecana przez ciebie wyszukiwarka...
Ponawiam pytanie o TANIE i DOBREszroty w WARSZAWIE
Wysłany: Pon Lut 25, 2008 22:27
Teraz juz wiem...