Opel Astra
opel
Opel-Strona Główna Szukaj w Opel24 Grupy w Opel 24 Opel24 Faq Rejestracja w Opel Profil Prywatne Wiadomości w Opel
Opel Astra Opel Forum Corsa Opel Opel Tigra Tigra Team Opel Corsa Opel 24 Astra Opel Astra Opel Vectra

Poprzedni temat «» Następny temat
Głośniki do Va przód
Autor Wiadomość
dublok
[Usunięty]

Wysłany: Wto Lip 24, 2007 22:15   Głośniki do Va przód

Witam.

Może ktoś mnie tutaj poratuje ;]

Nie znam się na car audio tak dobrze aby sam coś wybrać, stworzyć itd.

Potrzebuje zakupić głośniki na przód bo z tego co czytałem tylnej półki nie warto ruszać...A z czasem, jak będę miał garaż postaram się wygłuszyć drzwi :wesoly:

Mam radio JVC KD-G631
• Moc wyjściowa: 50 W x 4 maks.
• Wzmacniacz mocy MOS-FET
itd.

Chciałem, chcę kupić jakieś głośniki które będą chodziły tylko pod radio.

Znalazłem takie o coś:

http://www.allegro.pl/ite...ysylka_0zl.html

I do tych głośników dokupiłbym gwizdki:

http://www.allegro.pl/ite..._hurt_lodz.html

Te głośniki pójdą pod same radio tak?

Czy warto kupić te gwizdki? Będą lepsze od seryjnych? Coś tam kiedyś słyszałem o zwrotnicach - czy je też trzeba by było dokupić? :shock:

Z góry dziękuje za każdą odpowiedź. Pozdrawiam.

Geppetto
Porządkowy
Opel Tigra
Model Opla : Astra II

pheonix
[Usunięty]

Wysłany: Wto Lip 24, 2007 22:25   

Ja bym byl za zestawe Hertza choiciaz Phonocar tez daje rade :D

http://www.allegro.pl/ite...a_katowice.html
ja bym proponowal takie cos tymbardziej ze to ma biegac pod radiem. Dlatego nie proponuje zestawy midbas + tweeter.

Ten dwudrony zestaw gra calkiem przyzwoicie. Ja to zalozylem mojej dziewczynie do samochodu i mimo tego ze mam skrzywienie zawodowe bo kiedys zakladalem taki sprzet i jestem za ekstremalnymi rozwiazaniami to ten zestaw w/g mnie daje rade :D

Cena oczywiscie wyzsza niz to co Ty proponowales ale cos za cos :D
U Ciebie jest moc w RMS-ie 35 Watt a Hertze maja 60 Watt.
Jezeli masz jakies watpliwosci czy radio to pociagnie to niepotrzebnie :D

dublok
[Usunięty]