Model Opla : Corsa 1.2i x12sz
LPG: NIE
Wysłany: Pią Mar 21, 2008 17:25 jaka instalacja do corsy B 1.2i
witam!!!!
mam pytanko czy mogłby mi ktos doradzić jaka instalacje najlepeij założyć do mojej cosiarki, jest to 1.2i x12sz silniczek z 94 roku. Poza instalacja coś jeszce sie wymienia????? TZn świece i przewody tak???? czy coś jescze????? przyznam jestem laikiem w tych sprawach i prosze o pomoc... moja corsa przy normalnej jeździe tak do 110 w trasie pali około 6-6.2 litra natomiast w mieście 7 litrów. a chce sie skusic na LPG pponieważ zmieniłem prace i mam w jedna strone prawei 40 km czyli dziennie robie 80 km wiec benzyna troche sie nie kalkuluje.....
Geppetto Porządkowy Model Opla : Astra II
Wiek: 42 Dołączył: 23 Gru 2003 Posty: 4262 Skąd: Internet
Model Opla : Corsa
Wysłany: Sob Mar 22, 2008 20:11
Witam
Więc tak ja mam corse tylko z nowszym modelem silniczka ale również 1.2 8v
Jeżeli chodzi o wymianę świec i kabli, jeżeli nie chcesz mieć problemu z "gazem" to je wymień, zresztą dobry warsztat cię o tym poinformuje.
Jutro sprawdzę jakiej firmy mam instalację i napiszę bo już nie pamiętam
Moja propozycja: jeżeli masz jakiś znajomych którzy maja instalację gazową w swoich samochodach zapytaj gdzie ja montowali i czy narzekają na wykonanie i na serwis.
Tutaj każdy może napisać jaka instalacja lepsza ile kosztuje itp, jednak wiele zależy od osoby którą ją zakłada i potem serwisuje/reguluje bo instalacja założona przez 2 rożnych ludzi może działać zupełnie inaczej.
Model Opla : Astra G 1.6 8V
LPG: Tak
Wysłany: Wto Mar 25, 2008 10:39
Popieram Busiek najpierw wywiad środowiskowy, wśród znajomych, lektura forum, a później szukaj jakiegoś zakładu w pobliżu, bo gdyby coś spartolili to będziesz miał blisko. Serwisować (ustawiać) też warto u jednego gaziarza.
W takiej Corsie jak ty miałem instalkę polską Autronic , butlę 34 (ale mieści się 44), zawory tomasetto, reduktor Tomasetto 100HP, Teraz mam to samo oprócz elektroniki (obecnie STAG).