Model Opla : do niedawna astraF
Wysłany: Sob Sty 14, 2006 22:29 mandaty
dzis dostalem swoj pierwszy mandat (jezdze od 5'ciu lat).
dzis byl moj pierwszy raz: jechale sobie trasa krajowa 9, nikogo innego nie widac na drodze, a ja jade z ekonomiczna predkoscia 90km/h. widze znak "teren zabudwany" to puscilem gaz i jade tak. po chwili wyskakuje policjant i mnie zatrzymuje. Mialem 83 na terenie zabudowanym, wiec wystawil mi 200pln i 6pkt. Nie pomogly pertraktacje, teksty, ze jestem studentem, rodzice ani ja nie pracuja, nic nie dalo rady. Chcialem zeby mi za pasy moze napisac, ale dalej nic. Zaproponowalem 100pln to sie tylko zdenerwowal (moly goscio byl w renault megan nowym).
jestem ciekawy za co wy dostajecie najczesciej mandaty, moze macie na kacie takie ktore uwazacie za niesluszne??
Geppetto Porządkowy Model Opla : Astra II
Wiek: 42 Dołączył: 23 Gru 2003 Posty: 4262 Skąd: Internet
HP: 419/2333
18%
MP: 751/1114
67%
EXP: 81/99
81%
eduardo_vkp [Usunięty]
Wysłany: Sob Sty 14, 2006 22:40
ja doastalem swoj pierwszy(jak narazie jedyny) za predkosc 98km/h w zabudowanym
doatalem za to 400zl i 8pkt teznie chcial opuscic ani stowki tymbardzej sie zdziwilem ze ten policjant ktory mnie wyradarowal to moj sasiad dziendorby mu mowilem! Jego kolega wypisywal kwita ale on siedzial obok i ni hu hu sie nie odezwal
rozjade kiedys dziada
:?tylko ze z tym sie wiaze dluga i glupia historia ale nie bede tu opisywal
Model Opla : Astra II
Zaproszone osoby: 1
LPG: Nie
Wiek: 23 Dołączył: 23 Gru 2005 Posty: 1522 Skąd: Szczecin
Wysłany: Sob Sty 14, 2006 23:04