Skocz do zawartości

Budowa Zawieszenia


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

niewiem czy mi wolno? ale chciałbym jeszcze dodać, o zurzywaniu się łożysk w górnej części

MC Phersona co powoduje stukot i niestabilnośc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 30
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Następna stukająca część zawieszenia To najczęściej wymieniane Końcówki drążków. Po ich wymianie koniecznie jest ustawić zbieżność. :)

 

Dołączona grafika

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Wahacz górny tylny - vectra c - "banan" - samochód nie stabilny na zakrętach + zużycie opony/opon po stronach zewnętrznych.

Ciekawostka - nie jestem profesjonalnym mechanikiem, ale czułem, że coś jest nie tak w czasie jazdy, na "szarpakach" nic nie wykazało.

Tradycyjne ruszanie po przekątnej kołem też nic nie pokazywało - ale mocne poszarpanie górną częścią koła wewnątrz-zewnątrz przeż mechanika ukazało całe zło.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...
Gość Anonymous

Jest nie prawda ze za kazdym razem przy wymianie ktorejs czesci podzespolu zawieszenia trzeba sie sglosic na diagnostyke aby ustawic zbieznosc jak wymieniacie koncowki, magiel to tak , reszta jest optyczna chyba ze byla bita strona i wymienia sie tu cos klepie to tak Ale zapewniam was ze opisywanie takich zeczy jak sworznie skrzypiace trzeszczace cos to sa objawy roznej masci od tlumika do oslony silnika nauczcie sie odruzniac czesci rozumiec podstawowa funkcje i ich zastosowanie tak abyscie mogli dojechac do warsztatu a jesli sie jakis wezyk urwie czy przewod to pojdziesz do sklepu i kupisz wlasnie ta czesc a nie :) sznurek do snopowiazalki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość DAROMV6

Jest nie prawda ze za kazdym razem przy wymianie ktorejs czesci podzespolu zawieszenia trzeba sie sglosic na diagnostyke

To nie jest tak o końca kolego

Rozumiem że nie znasz dobrze budowy zawieszenia/wyglądu składowych elementów w poszczególnych markach czy modelach i dlatego takie wnioski

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Jako, że nie chcę robić śmietnika i zakładać nowego tematu, przypnę się tutaj. Zastanawiam się i w związku z tym mam pytanie: co to za system, urządzenie jest podłączone do tylnych amortyzatorów w Astrze G kombi? Są to jakieś przewody, prawdopodobnie jakieś niskie ciśnienie, podciśnienie. Cały amortyzator jest osłonięty gumowym kołnierzem. Widziałem też takie rozwiązanie chyba w Omedze B.

Z góry dzięki za info.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności