Skocz do zawartości

Opony do Astry...


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Witam

Co lepsze Dayton DW500 czy Dębica Frigo 2 z zimówek?

 

Ja mam porówanie Frigo 2 vs. Dunlop Sp Winter Sport. Dunlopy są lepsze, ale Dębica bardzo dużo im nie ustępuje. Są naprawdę super jak na swoją cenę - tata ma takie w swoim aucie, wcześniej miał w/w Dunlopy, ale mu zakosiłem do swojego auta :roll:

 

Pozdrawiam 8)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hassek, 175/65R14 lub najbardziej zbliżony rozmiar i najtanszy 165/70R14.Generalnie na zimę im ciensza tym lepiej.

 

To jest mit. Hassek zakładaj zimówki w takim samym rozmiarze jak letnie chyba że chcesz odrobine taniej wtedy nie mniejsze niż 175/65/14. To nie rajdy 8)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest mit.
bzzz, to nie jest mit tylko stwierdzone naukowo i życiowo.Wąska opona to wiekszy cieżar nacisku na podłoze,a więc mniejsze ryzyko poslizgu.Nawet w mojej instrukcji obslugi na lato mam 185/65R14,a na zimę 175/70R14 i to nie tylko moja opinia,ale wielkich koncernów oponiarskich.

Jeżeli masz inne zdanie,to chętnie poczytam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kadecie kupiłem o rozmiar węższe i było to wg. mnie zbędne. Może i w rajdach ma to znaczenie bo nawet widać że zakładają węższe opony na śnieg, ale nie w codziennej jeździe. Kiedyś oglądałem o tym program na TVN turbo i puenta tam była taka że nie ma to większego znaczenia. A po drugie na dużo węższych oponach samochód paskudnie wygląda 8)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chociaż uważam,że w ekstremalnych sytuacjach nawet głupie 8% szerokości ma kolosalne znaczenie.
nie tylko w ekstremalnych sytuacjach, w warunkach zimowych MA ZNACZENIE. Poza tym nie doczytałem bzzz racjonalnego argumentowania twojego zdania na temat szerokości opon na zimę. Skoro czemuś się przeciwstawiasz to uargumentuj swoję stanowisko, pisanie "bo gdzieś tam oglądałem" bo coś tam coś tam nie ma dla mnie sensu i jest zwykłym zaśmiecaniem forum. Pozdro :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam i proszę opomoc w wyborze pod każdym względem w tym także ścieralności, żeby nie było potrzeby kupować kolejnego kompletu na następny sezon. Za wszelką pomoc będę wdzięczny.

 

- Kormoran SNOWPRO - 175/70R14 84 T 145zł

 

- Barum POLARIS 2 - 175/70R14 84 T 146zł

 

- Dayton DW500 - 175/70R14 84 T147zł

 

- Sava ESKIMO S3 - 175/70R14 84 T 147zł

 

- Dębica Frigo 2 - 175/70R14 84 T 150zł

 

- Firestone WINTERHAWK - 175/70R14 84 T 167zł

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zibi, spoko każdy ma swoje zdanie :)

riddick jak ci to pomoże to wolę każdy zakręt pokonywać bokiem, ale niestety przednionapędowym kadettem jest trudno dlatego te 8% traktuje na kożyść szerszych opon :) ale i tak twierdze że te 8% to jest NIEWIELE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności