Gość MaciekMaciek Opublikowano 3 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2016 Termostat Gates (w pudełku Vernet, więc przy okazji prawie 2 dychy w kieszeni) - temperatura cały czas na grubej kresce między 40 a 100 stopni; przy mocniejszym pałowaniu (redukcja i ogień do 150 km/h) lekki wychył w stronę 100 (dosłownie o ułamek kreski). IMHO w normie, choć ten wychył przy ostrzejszej jeździe delikatnie mnie niepokoi, bo w innych moich benzyniakach nic takiego nie ma miejsca. Jakkolwiek, po wymianie termostatu, chłodnicy (używana, bo stara pękła a nowa to niepotrzebny wydatek), płukaniu chłodnicy i układu chłodniczego specyfikiem Liqui Moly nastąpiła duża poprawa jeśli chodzi o rozgrzewanie się auta, trzymanie temperatury i działanie ogrzewania.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość beembrownick Opublikowano 4 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2016 Problem został zażegnany.Kupiłem w sklepie rolniczym oryginalny wąż od Ursusa C-380,przyciąłem do odpowiedniej długości i pasuje.Co do obaw o trwałość uspokaja mnie fakt,że maszyna do której wąż jest przeznaczony w 30 stopniowym upale w polu lekko nie ma .Wymienię też dolny.Ten mi jednak wygląda na trochę grubszy.Zna ktoś może jego średnicę wewnętrzną?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.