Skocz do zawartości

Pasek rozrządu 1.7 CDTI


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Kupiłem Merivkę 1,7 CDTI z Niemiec od pierwszego właściciela, mam wszystkie dokumenty(książka serwisowa,itp.). Zastanawia mnie jednak to, że niemiecki serwis w książce serwisowej potwierdził przegląd przy 97tyś.km, przy pasku rozrządu widnieje wpis nein, jednak jest naklejka serwisowa na akumulatorze, że takowy został zmieniony przy 97tyś.km i w co tu wierzyć? Niemiecki właściciel od przeglądu przejeździł 20tyś.km wydaje mi się, że takie "Faux pas" w serwisach za Odrą nie występuje ażeby narażać się na takie niedopatrzenia. U nas serwis zaleca wymianę przy przebiegu 100tyś.km, mam na liczniku 118tyś.km, muszę więc podjąć męską decyzje...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Podejmij męską decyzję koszt wymiany będzie tańszy niż ewentualna awaria. Ale masz rację w niemczech nie robią przekrętów, ja w swojej książce serwisowj przy pasku mam najpierw nein potem skreślone i zaznaczone ja, i co otym myśleć. Wymieniam sam pasek do Astry II to jedyne 100zł.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniaj rozrząd i sie nawet nie zastanawiaj, choć będzie Cię to boleć finansowo. Dobrym zwyczajem po kupnie auta jest wymiana rozrządu oleju i filtrów. Na giełdzie w Szczecinie można kupić książki serwisowe do różnych aut - niech Ci to da myślenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ja kupiłem Merivę w maju i miała przebieg 150 tys. Wymieniłem pasek dla zasady ponieważ książka jest po Francsku i nic z niej nie zrozumiałem, koszt robocizny wynosił mnie 300 zł a części około 400 zł. Z tego co dowiedziałem się w serwisie to robocizna to 350 zł a podzespoły 930 zł do silnika 1.7 CDTI , do 1.3 CDTI 650 zł ale w tym przypadku silnika zastosowano łańcuszek rozrzadu. Zalecana wymiana przez serwis to 100-120 tys. km. POZDRAWIAM WIELBICIELI MERIVY ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może najpierw mechanik niech zdejmie ci osłonę i oceni czy pasek był wymieniany, jeżeli było to nie dawno to napewno zauważy różnice w porównaniu z paskiem który jeździł od nowości.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

mam z Corse z tym samym silnikiem i sie nie zastanawialem

 

ogolnie w cieszacym sie uznaniem serwisie Bosch'a w Poznaniu zapłaciłem 607zł,

 

wiec moim zdaniem nie ma co ryzykowac, tylko wymienic i spokojnie jezdzic

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...

Jako producenta paska rozrządu do wymiany polecam fimę Unitta Gates (najlepiej jeszcze made in japan), te są montowane w silnikach 1.7 Isuzu i uważam że mają najdłuższą "żywotność".

 

Pzdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności