Skocz do zawartości

- - - - -

Katalizator -> Strumienica Calibra Eco Tec


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#11 OFFLINE   calibar

calibar
  • Użytkownik
  • 7 postów

Napisano 01 luty 2011 - 14:37

No tak wyglupilem sie,przepraszam. Wiec silnik to c20xe (ale Vauxhall jezeli to ma znaczenie) na motronicu 2.8,zmiast kata,ktory sie rozlecial jest strumienica(parametrow jej nie znam),dalej tlumik srodkowy Bosal i koncowy Montii. Ostatnio przewietrzylem troche Cali na autostradzie,objawy byly takie jak juz wspomialem i po odczytaniu bledow wyszlo tak: 13--Sonda lambda - brak sygnału 31--Czujnik indukcyjny - brak sygnału o prędkości obrotowej (tylko przy włączonym zapłonie) 38--Sonda lambda - zbyt niskie napięcie regulacji Obilo mi sie o ucho ze XE nie lubi braku kata,bo moc gubi. Nie wiem ile w tym prawdy bo nie jezdzilem nigdy z katem,wiec nie mam porownania Pozdrawiam
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#12 OFFLINE   ja37

ja37

    Super Spamerek

  • Zasłużony
  • 13162 postów
  • Lokalizacja
  • Model:Opel Corsa B
  • Silnik:Z20LET+
  • Nadwozie:3D
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 01 luty 2011 - 14:45

13--Sonda lambda - brak sygnału

Najpierw zajmij się tym.

Obilo mi sie o ucho ze XE nie lubi braku kata,bo moc gubi.

Nieprawda, po prostu nie można za bardzo odtykać wydechu.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#13 OFFLINE   kaczka

kaczka
  • Użytkownik
  • 39 postów

Napisano 02 luty 2011 - 08:50

13--Sonda lambda - brak sygnału

Najpierw zajmij się tym.

Obilo mi sie o ucho ze XE nie lubi braku kata,bo moc gubi.

Nieprawda, po prostu nie można za bardzo odtykać wydechu.

zgadza się występuje coś takiego jak ciśnienie zwrotne w układzie wydechowym prawdopodobnie brak tego ciśnienia lub za duże powoduje spadek mocy co więcej uszkodzenia zaworów
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#14 OFFLINE   calibar

calibar
  • Użytkownik
  • 7 postów

Napisano 06 luty 2011 - 10:32

popatrzalem,pogrzebalem i nic nie znalazlem kable i wtyczki miedzy sonda a ECU sa w porzadku,samej sondy nie wymienialem bo kasy brak,jednak wedlug mnie to wina lezy po stronie kata rozmawialem ze znajomym ,ktory zakupil to auto dla mnie i jechal nim z Anglii i nie przypomina sobie aby check sie zapalal,a byly momenty ze gazowal dopiero po swapie i zamianie kata na strumienice pojawily sie problemy zorganizuje kat i wtedy obadamy sprawe PS. czy kat musi byc od silnika c20XE czy inny z wiekszego motoru tez podejdzie? pozdrawiam
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#15 OFFLINE   DAROMV6

DAROMV6
  • Zasłużony
  • 7541 postów
  • LokalizacjaBolesławiec
  • Model:Opel Omega B
  • Silnik:teraz x20xev awtomat
  • Nadwozie:amerykanckie
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 06 luty 2011 - 11:05

Kat jest za sondą a nie przed i na sondę wpływu mieć nie powinien a jeśli masz błędy o braku sygnału to albo sonda leci albo gdzieś na kablach masz babola i samo tylko popatrzenie czy są całe - może nic nie powiedzieć o ich rzeczywistym stanie. Co do ew. doboru kata - obadać choćby średnicę wydechu musisz
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse