Skocz do zawartości

- - - - -

bledy P1635 i P0400


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 25 czerwiec 2008 - 15:32

Witam wszystkich. Musze jeszcze raz poruszyc moj stary temat :) Moze zaczne od poczatku, zapala mi sie kontrolka check pojechalem na komputer ( w tym miejscu podkresle ze obecnie jestem w anglii i nie jest latwo z tutejszymi mechaniorami :roll: ) komputer wskazal 2 bledy P1635 i P0400 jednym z nich mialbyc zawor egr a drugi powiedzieli ze nie wazne. Dzisiaj wymienilem egr-a i znowu sie wkurzylem bo po wymianie kontrolka nie chciala wogole zgasnac juz bylo lepiej na starym bo po przejechaniu kawalka gasla i zapalala sie czasami na wolnych obrtach. CO ROBIC :)??? mowe zostawie linka gdzie mozna zobaczyc jaki zawor wymienilem http://www.allegro.p...a_astra_i_.html

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#2 OFFLINE   Gawlak

Gawlak

    postrach forum

  • Administrator
  • 19687 postów
  • LokalizacjaPrzywidz
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:JEEP XJ 4.0 z LPG
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 25 czerwiec 2008 - 17:05

od czego zaczac 1.zmieniam tytul tematu pomocy wola przewaznie tonacy :roll: 2.w anglii sa dobrzy mechanicy uwierz mi 3.do tych co byles to juz lepiej nie jedz 4.blad 1635 to Układ podgrzewania świec żarowych czyli swiece zarowe do wymiany na poczatek
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#3 OFFLINE   brzoza

brzoza
  • Zasłużony
  • 2291 postów
  • Model:Nie Opel
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 25 czerwiec 2008 - 17:15

zyli swiece zarowe do wymiany na poczatek


Tak jak pisze kol.Gawlak, .Sprawdz czy świece podgrzewają bo może być spalony przekaźnik na jednej parze świeczek . itp. W tym modelu jest wydaje mi sie starszy moduł . Bo juz w dth jest płytka z rezystorem!!.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#4 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 25 czerwiec 2008 - 18:14

dzieki bardzo :roll: tylko uwierz mi ze ciezko trafic na dobrych, np w jednym warsztacie wyskoczyly te bledy to nie wiedzieli co to jest i chcieli sprawdzac metoda prob i bledow a w drugim powiedzieli ze to egr ;/ Czyli egr-a mam zostawic wspokoju :) jezeli to nie egr to dlaczego tak go muli jak sie swieci check :) a jak kontrolka gasnie to jest ok, przynajmniej tak mi sie wydaje na pewno jest duzo duzo lepiej

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#5 OFFLINE   brzoza

brzoza
  • Zasłużony
  • 2291 postów
  • Model:Nie Opel
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 25 czerwiec 2008 - 18:42

jezeli to nie egr to dlaczego tak go muli jak sie swieci check


Pytałeś o blad 1635 I to jest albo sterownik świec żarowych albo ś :roll: wieca!! .Natomiast P0400 jest to recyrkulacja czyli ten EGR i pozostałe elemety wykonawcze jak elektrozawory zawór klapek zawirowań i zawór doładowania turbiny!!i na koniec kolektor dolotu i pompa Wacu. Więc znajdz zakład co sie znają na tym !! Bo widzę że panowie nie maja pojęcia myląc kody błędów świec żarowych z recyrkulacja! Czyli ten Po400. a to on jest powodem tego ze samochód wchodzi w tryb awaryjny!! A nie świece!!
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#6 OFFLINE   Gawlak

Gawlak

    postrach forum

  • Administrator
  • 19687 postów
  • LokalizacjaPrzywidz
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:JEEP XJ 4.0 z LPG
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 25 czerwiec 2008 - 23:21

taa ale EGR ponoc zmieniony tylko nie wiem przez kogo przez paprakow czy przez wlasciciela :roll:
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#7 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 26 czerwiec 2008 - 06:47

egr wymienialem sam bo ci u ktorych bylem na komputerze chcieli mnie skasowac 80 funtow a to przeciez tylko dwie srubki, wydaje mi sie ze nie mozna tego zrobic zle. Najgorsze jest to ze po zalozeniu nowego check nie gasl, troche pojezdzilem i zalozylem stary bo na starym zapala sie tylko na wolnych obrotach i to nie zawsze

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#8 OFFLINE   Gawlak

Gawlak

    postrach forum

  • Administrator
  • 19687 postów
  • LokalizacjaPrzywidz
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:JEEP XJ 4.0 z LPG
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 26 czerwiec 2008 - 11:02

no to zmien swiece
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#9 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 10 lipiec 2008 - 17:46

witam ponownie ;-) sprawa sie wyjasnila ale niestety musialem pojechac do serwisu bo papraki nie mieli pojecia. 1 blad mam spalone 4 swiece a drugi ten co go tak mulilo to do wymiany pompa wacu ;) ale pierwsza diagnoza serwisu to byl przeplywomierz powietrza ale naszczescie sa tu mili ludzie i oddali kase :wink: dzieki za podpowiedzi

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#10 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 10 lipiec 2008 - 20:43

Czołem wszystkim. Przepraszam, że w tym akurat temacie piszę o innym rodzaju kodu błędu, ale nie chciałem niepotrzebnie zakładać nowego tematu. Proszę więc o wyrozumiałość i przybliżoną interpretację poniższego kodu: P0560 - nieprawidłowe napięcie zasilające w instalacji elektrycznej pojazdu. Nie mam zielonego pojęcia o co z tym chodzi. Mechanik odczytał na komputerze taką właśnie usterkę i wspomniał o nie do końca prawidłowej pracy sondy lambda (sonda wysokonapięciowa, wymieniona jakieś 2 mies. temu). Zakres jej pracy wahał się od kilkuset mV do 4,8 - 4,9V (takie były skoki napięcia). Nie chcę podważać autorytetu tego człowieka, ale na mój rozum mieści się w swoich parametrach, więc pracuje prawidłowo. Poza tym zasugerował bym "odślepił" EGR-a. Proszę o jakieś sugestie co do przyczyny wystąpienia tej usterki. Dodam, że auto z samego rana, przy zimnym silniku pracuje przyzwoicie. Jak się silnik nagrzeje, dostaje dziwnych wibracji i spada mu moc już przy ok. 2000 - 2500 obr/min. Podobną pracę silnika miałem jak była padnięta sonda lambda i auto jeździło w trybie awaryjnym (świecił się Check Engine). Muszę przy tym dodać, że teraz Check się nie zapalił i nie wiedział bym o w/w usterce gdyby nie podłączenie do komputera, pomijając oczywiście niepokojącą pracę silnika. Z góry dziękuję za rady i sugestie. Pozdrawiam


Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse