Skocz do zawartości

podpicowanie kadeciora


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Mam pare pytan

1- mam kadetta bertone cabrio musze wymieniac progi robic je samemu czy mozna kupic reperaturki, a moze pasuja od zwyklego jesli tak to jaki typ nadwozia?

2- chce zalozyc filtr stozkowy z turbinką kowalskiego jak zrobic to , czy wywalic najlepiej cala obudowe od filtra,

3- sportowy tlumik czy strumienica(katalizatora sie juz pozbylem )

ZACZYNAM KOMBINOWAC, KADECIKI SA FAJNIUTKIE

pozdrowionka wszystkim

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maiki1157, z tego co pamietam to musza być od cabrio bo inna długość ,możesz wstawić sam o ile umiesz i masz jak to zrobić,reperaturki jak dobrze poszukasz to za 100 już znajdziesz dobrej jakości, co do fitlra stożkowego to temat nie raz był omawiany na forum więc polecam opcję szukaj,co do 3 opcji to sportowy tłumik odpowiednio dobrany do silnika bo strumienica teoretycznie obniży ci lekko moment obrotowy którego nie odczujesz i nie zauważysz,natomiast tłumik uwolni ci odpowiednio układ wylotowy i bedzie ładnie brzmiał,jesli chodzi o katalizator to jak z przeglądem ?? bo lubią stwarzać problem więc w miejscu jego usuniecia wstaw atrape.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

przeglądy mam polapane to nie problem , migomacik i warsztat tez mam a co nie co umiem przy autach tylko ze to moj pierwszy opelek wiec da sie rade :D;):?:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Zewnętrzne progi kupisz bez problemu,warto wydać na droższe bo lepiej pasują.

Jak masz ruszone wewnętrzne to proponuję zrobić tak jak ja u siebie.

Mianowicie;

blacha 1,5mm gięta w Z-kę po całości długości progu. W zetkę to znaczy od górnego zgrzewu do dolnego.

Robiłem blacharkę 4 lata wstecz i jest gicio,buda nie pracuje i zewnętrzne progi przez to się ładnie trzymają.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość lord_wiader

2- chce zalozyc filtr stozkowy z turbinką kowalskiego jak zrobic to , czy wywalic najlepiej cala obudowe od filtra

 

Masz malucha, że chcesz wstawiać turbinkę Kowalskiego :mrgreen:

Filtr stożkowy sobie daruj chyba, że porządny K&N + pucha + zimny dolot, może zyskasz jakiegoś małego kuca ;]

3- sportowy tlumik czy strumienica(katalizatora sie juz pozbylem )

 

Strumiennica w niejscu katalizatora to często kiepski pomysł, bo zamiast wzrostu osiągów najczęsciej powoduje ich spadek. Strumiennica OK, ale zakładana i strojona w porządnym warsztacie i nie żadna tam łuskowa za 50zł. Tłumik prędzej, jakaś przelotówka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności