Skocz do zawartości

Ubywająca woda w chłodnicy


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Moja kropli też nie zostawia a dolewam co jakiś czas do zbiorniczka - u mnie do wymiany króćce reduktora - wyciek taki że odparuje zanim spadnie na asfalt.

Przewody do nagrzewnicy dopiero pokazały wyciek gdy podniosłem obroty silnika, inaczej wycieku nie można było zlokalizować - kuna sprawdzała swoje ząbki na przewodzie, robiąc z niego drobniutkie sito.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

No nie wiem gdzie jeszcze sprawdzc. Jeśli chodzi o przewody z tyłu silnika to były wymieniane jeden taki grubszy drugi cieńszy z nich ciekło. Teraz tego nie widze (chyba ze odparowywuje). Raz na tydzień/półtora dolewam ok 3l wody zalezy ile jeżdżę. A jak powinien sie zachowywac plyn w zbiorniczku przy rozgrzanym silniku 90 stopni jeśli odkrece korek?

A czy moze miec na towpływ chłodniczka oleju? Moze jest uszkodzona.

Edytowane przez Pele1710

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opisów o gubieniu chłodziwa jest sporo. 3 litry ubytku to połowa stanu układu to musi się gdzieś pokazać.

Jedyna rada to wjechać na kanał lub podnośnik i szukać tam gdzie kolega Sergei zaznaczył (najlepiej jak silnik rozgrzany i pracuje).

Chłodnica oleju raczej nie bo byś miał olej w chłodziwie (Mirek opisywał jej awarie).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie te dwa przewody były wymieniane bo cieklo ciurkiem. Ale zanim byly wymienione to objawy byly podobne jak teraz ubywalo ale nie dalo się zaobserwować skąd. Chyba ze opaski gdzies puścily

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pele ja bym sprawdził jeszcze grubsze przewody od zbiornika wyrównawczego - czasem tam tęż coś mogło się stać.

Ale najlepiej sprawdzać jak pisałem w poście wyżej, ciepły silnik pracuje a ktoś maca/rusza przewodami od chłodzenia, u mnie tak znalazłem wyciek.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok zrobie to ale obawiam sie uszczelki pod głowica... Bo jeszcze sprawdze czy nie ma ma babelkow jak odkrece korek od zbiorniczka wyrownawczego bo ponoc to oznaki uszkodzonej upg.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wsadź rękę za cewką zapłonowa i sprawdź czy nie są mokre przewody do nagrzewnicy. Przerabiał to Harnaś i dzięki temu znalazłem przyczynę ubytków u siebie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok zrobie to ale obawiam sie uszczelki pod głowica... Bo jeszcze sprawdze czy nie ma ma babelkow jak odkrece korek od zbiorniczka wyrownawczego bo ponoc to oznaki uszkodzonej upg.

Ale też zapowietrzonego układu chłodzenia.

Miarodajny cokolwiek to tester na obecność spalin w chłodziwie, to może dać pewność problemów z UPG lub głowicą.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności