Skocz do zawartości

1,7 CDTI problem z pracą na wychłodzonym silniku?


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 21
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Wkład to wiem ale nie cały bo jak włożysz filtr to się ropa wyleje na silnik lub na karoserie zalezy gdzie jest natomiast nie mialem do czynienia z całym filtrem w dieslu ale dzieki za porade.Człowiek caly czas sie uczy i cos nowego dowiaduje.Pozdro.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
Gość Anonymous

witaj

ta sama merivka ten sam problem kilka techów żadnych błędów i cooo??? ktoś pomoże ?!?!

a czujnika płynu tech by nie wykrył? :lol: normalnie zgłupiałem a kilka dieselków już w życiu przejechałem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj

ta sama merivka ten sam problem kilka techów żadnych błędów i cooo???

a czujnika płynu tech by nie wykrył?

 

Nie licz na to, że Tech jest lekarstwem na wszystko. Może on pomóc ale jak nie pokazuje nic to nie znaczy, że wszystko jest OK. To tylko znaczy, że mechanik jest do du....

Miałem z Techem tak samo - pokazywał, że wszystko cacy, a nie chodziły szyby i lusterka.

Dopiero porządny elektryk z kontrolką i schematem doszedł co jest do wymiany.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Problem gaśnięcia mojego autka jak nagle przyszedł tak już od kilku tygodni nie istnieje - odszedł też nagle....mam nadzieję że na stałe. Nic jednak specjalnego nie robiłem. Od dłuższego czasu po prostu leję diesla bp ultimate, a nie jakieś podejrzane paliwo. Myslę ze przyzcyna całego zamieszania mogło być lewe paliwko, które kiedyś wlałem. Co o tym myślicie???

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

No ale dalej nic nie wiem

a co sądzicie o padniętych świecach żarowych

podobno podgrzewają silnik jeszcze w czasie jazdy do jakiś 50 st. pomimo tego że gaśnie kontrolka na desce

czy ktos jest w stanie to rozgryźć

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam wszystkich,jestem na forum od dzis wybaczcie bledy.Mam problem z Astra G silnik 1,7 cdti 80 KM.Nie zawsze chce odpalic od razu,jest to mlode auto 2003 przebieg 46 tys,wymienione filtry,nowy akumulator.Wystarczy lekko tracic gaz i zapala,czasami rowniez zapali bez gazu od pierwszego,ale rzadko,co to moze byc?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
Gość Anonymous

idario

zamów sobie zawór ciśnienia marki DENSO - taki oryginalnie montują przy pompach CDTI w tym silniku isuzu, koszt około 600-700 znajdz warsztat który potrafi to wymienic i po problemie, miałem 100% IDENTYCZNE objawy, post jest na forum, po wymianie zaworu problem znika, ps. pomijam w tym momencie uszkodzenie samej pompy CDTI ale z tych objawów co podajesz - odpalenie bez problemu - to ten zawór

co do techa - to tej usterki też nie wykrył :twisted:

czasmi widać wystarczy bp ultimate i jakiś dodatek do paliwa, ale niestety nizawsze pomaga :mrgreen:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności