Skocz do zawartości

Meriwa 2004 1.7DT


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Mam taką Merivę z którą mam problem jak w temacie .Po kręceniu około 0.5 minuty pomału zaczyna palić i wreszcie zapala i jest wszystko ok. dopóki nie zgaszę .

Pali po kilku obrotach albo zapali albo nie zależy jak jej czapka stanie :wesoly:

 

Kodów błędów brak Tech nie rejestruje nic nie mam doświadczenia z tymi autami i dlatego proszę was o pomoc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Podałeś mało danych, zakładam, że dzieje się to na ciepłym silniku. Zacznij od świec, zdejmij przewody wysokiego napięcia i pomierz omomierzem świece w stosunku do obudowy silnika. Równe oporności, to świece sprawne, gdy jakaś ze świec będzie różniła się zdecydowanie opornością, to będzie wskazywało na jej niesprawność. W bardzo podobnym przypadku, mój kolega wymienił świecę, oraz( tu ciekawy jestem opinii forumowiczów ) w układzie chłodzenia poluźnił korek wlewu płynu chłodzącego, gdyż wg mego kolegi brak było odpowietrzenia (zatkany korek). Skończył się problem z odpalaniem na ciepłym silniku. Szukaj jeszcze porad na forum astry silniki1.7dt.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Przecież to wtrysk bezpośredni świeczki przy tej temperaturze nie biorą udziału w paleniu. Pali ciężko na zimnym i na ciepłym . Muszę się dobrać do pompy i trochę posprawdzam jak ona jest ustawiona i czy ciągnie paliwo dobrze

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież to wtrysk bezpośredni świeczki przy tej temperaturze nie biorą udziału w paleniu. Pali ciężko na zimnym i na ciepłym . Muszę się dobrać do pompy i trochę posprawdzam jak ona jest ustawiona i czy ciągnie paliwo dobrze

Na szczęście w tych silnikach mało rzeczy się psuje wiec musisz sprawdzić: świece (i ich przekaźnik), czujnik położenia wału, sterownik pompy wtryskowej i przepływomierz reszta to raczej się nie psuje.

 

Jakby tylko ciężko Ci palił na ciepłym silniku to byłby ten sterownik pompy wtryskowej, tu masz link: http://www.mrserv.de/index.php?option=com_content&task=view&id=30&Itemid=33 jak możesz to przetłumacz to :evil:

 

A tak btw. to Ty nie masz juz Common raila?

 

Pozdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Dziękuję za linka znam tą stronę przejrzałem już wcześniej u mnie ten sterownik ale nic nie wskazuje że jest tam uszkodzenie na pewno jest ok. zrobiłem testy na silniku Plakiem i odpalił od strzała uważam że mam uszkodzony zawór sterowania wysokiego ciśnienia bo nie mam wtrysku paliwa przy kręceniu,

 

Może mi ktoś podpowie gdzie go dostać

 

[ Dodano: Nie Wrz 07, 2008 19:36 ]

Dalej nie mogę naprawić zawór wymieniony potem pompa cała na inną kawałek pojechał stanął i brak paliwa na wtryskach nie podaje ręce można złamać a to gówno nie idzie .

 

 

Kodów brak elektronika sprawdzona i dalej lipa czekam na inną pompę

 

[ Dodano: Sob Wrz 13, 2008 20:25 ]

Chodzi po wymianie paliwa wszystko ok

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności