Skocz do zawartości

- - - - -

Czy rzeczywiscie bezkolizyjny???


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
40 odpowiedzi w tym temacie

#11 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 01 sierpień 2008 - 15:06

mi si ekiedys przestawil o 90 stopni rozrzad i chodzil :D jest napewno bez kolizyjny mowie o c16nz

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#12 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 07 sierpień 2008 - 10:01

c16nz jest bezkolizyjny - sprawdzone podczas remontu silnika :-)

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#13 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 16 sierpień 2008 - 10:32

Nie strasz, ja mam jeszcze C18NZ i machnąłem już ponad 100 tyś na rozrządzie ;-) Zbieram się do wymiany - mam już wszystko prócz nowej pompy wspomagania. Zawsze wstawiam raz i wymieniam nawet profilaktycznie różne podzespoły.. :)

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#14 OFFLINE   lord_wiader

lord_wiader
  • Zasłużony
  • 817 postów
  • LokalizacjaŁódź
  • Model:Opel Astra III
  • Silnik:Z14XEP
  • Nadwozie:Kombi '05
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 16 sierpień 2008 - 11:36

Zbieram się do wymian

Ja też się zbierałem, aż w końcu musiałem załatwiać nowy silnik :shock:
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#15 OFFLINE   adi8krk7

adi8krk7
  • Użytkownik
  • 13 postów

Napisano 27 marzec 2010 - 21:04

Witam mam taki problem podczas jazdy zerwało mi kilka zębów z paska rozrządu mógł by mi ktoś powiedzieć co będzie mnie czekać do roboty i jaki koszt proszę bardzo o pomoc dodam jeszcze że po zerwaniu zębów silnik zgasł i już nie odpalił ale normalnie kręcił :lol:
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#16 OFFLINE   DAROMV6

DAROMV6
  • Zasłużony
  • 7541 postów
  • LokalizacjaBolesławiec
  • Model:Opel Omega B
  • Silnik:teraz x20xev awtomat
  • Nadwozie:amerykanckie
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 27 marzec 2010 - 21:17

No to danych dałeś tyle, że wszystkich brać pod uwagę nawet nie musimy :lol: silnik, wygląd paska, przestawienie kół wzgl. siebie, kompresja na cylindrach - czyli wszystko i nic odpowiedź może być taka sama jak pytanie
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#17 OFFLINE   adi8krk7

adi8krk7
  • Użytkownik
  • 13 postów

Napisano 28 marzec 2010 - 09:21

jest to silnik 1.4 opel kadet wyglad paska nie znam nie rozbierałem jeszcze tego ale jak patrzyłem pod osłone to kilku zębów nie ma... :lol:

[ Dodano: Nie Mar 28, 2010 10:24 ]
chce się dowiedzieć czy będzie cała glowica do roboty bo był delikatny stukot jak zerwało zeby i silnik zgasł więc wydaje mi się ale nie jestem tego pewien że tłok pocałował się z popychaczem może mi ktos doradzic na ten temat???
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#18 OFFLINE   DAROMV6

DAROMV6
  • Zasłużony
  • 7541 postów
  • LokalizacjaBolesławiec
  • Model:Opel Omega B
  • Silnik:teraz x20xev awtomat
  • Nadwozie:amerykanckie
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 28 marzec 2010 - 09:39

Tłok może "pocałować się" z zaworem, a nie popychaczem Jeśli pasek nie strzelił a zgubił jakiegoś zęba to nie musi być jeszcze tragedii. Zdejmiesz osłonę i sprawdzisz pkt-y możesz założyć poprawnie świeży pasek i pokręcić wałem potem choćby sprawdzić kompresję - i będziesz miał pewność
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#19 OFFLINE   adi8krk7

adi8krk7
  • Użytkownik
  • 13 postów

Napisano 28 marzec 2010 - 09:50

czyli mówisz by ściągnąc stary założyc nowy ustawić na znaki i nie wymieniac pompy wody i napinacza ??
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#20 OFFLINE   DAROMV6

DAROMV6
  • Zasłużony
  • 7541 postów
  • LokalizacjaBolesławiec
  • Model:Opel Omega B
  • Silnik:teraz x20xev awtomat
  • Nadwozie:amerykanckie
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 28 marzec 2010 - 09:59

Przy wymianie rozrządu te w/w elementy też powinieneś wymienić albo przynajmniej - byłoby właśnie takie zalecenie. Przy czym chodzi tu na razie tylko o sprawdzenie

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse