Gość Anonymous Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 Witam, mam problem z moim nowo nabytym pojazdem, otóż kiedy jadę z zapalonymi światłami (mijania czy też drogowymi) to są momenty kiedy światła zaczynają świecić bardzo jasno (łącznie z kontrolną na desce rozdzielczej), trwa to czasami sekundę a czasami dłużej. Ktoś mi powiedział że to wina przekaźnika (jakiegoś...). Nadmieniam że nie mam pojęcia o elektryce. Dzięki za wszelkie pomocne podpowiedzi. Faktycznie regulator napięcia siadł, napięcie skakało od 14.5 do 16, cud że żarówki przetrwały, pan w warsztacie powiedział za wymianę 40 zł za regulator i 80 za robociznę, popatrzyłem na niego, na jego merca, wsiadłem w astrolota powiedziałem do widzenia i wymieniłem olej i filtry za 88 zł a regulator sam se założyłem w domu (10 minut pracy). czasami zastanawiam się ile powinienem zarabiać by spełniać fanaberie "fachowcóf" . teraz pytanko, czasami gaśnie mi silnik jak wciskę sprzęgło (dajmy na to podczas zmiany biegów), myślałem ze zmiana regulatora napięcia coś da, ale niestety ostatnio znów mi zgasł, co moze być przyczyną? Auto niestety kupiłem od kłamczucha handlarza (kłamał nawet jak się nie odzywał) więc niewiele wiem o ewentualnch dolegliwościach i teraz zastanawiam się czy aby nie pojechać na diagnostykę silnika, tylko nie wiem ile taka przyjemność kosztuje...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 jeśli kontrolka też świeci jaśniej to zmierz napięcie ładowania na akumulatorze bo może alternator daje za duże napięcie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 20 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2006 Też myślę, że coś z alternatorem.Pewnie regulator napięcia.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Faktycznie regulator napięcia siadł, napięcie skakało od 14.5 do 16, cud że żarówki przetrwały, pan w warsztacie powiedział za wymianę 40 zł za regulator i 80 za robociznę, popatrzyłem na niego, na jego merca, wsiadłem w astrolota powiedziałem do widzenia i wymieniłem olej i filtry za 88 zł a regulator sam se założyłem w domu (10 minut pracy). czasami zastanawiam się ile powinienem zarabiać by spełniać fanaberie "fachowcóf" . teraz pytanko, czasami gaśnie mi silnik jak wciskę sprzęgło (dajmy na to podczas zmiany biegów), myślałem ze zmiana regulatora napięcia coś da, ale niestety ostatnio znów mi zgasł, co moze być przyczyną? Auto niestety kupiłem od kłamczucha handlarza (kłamał nawet jak się nie odzywał) więc niewiele wiem o ewentualnch dolegliwościach i teraz zastanawiam się czy aby nie pojechać na diagnostykę silnika, tylko nie wiem ile taka przyjemność kosztuje...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 smalec, masz gaz? Błędy z kompa odczytaj tak http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.html   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 tak mam gaz, i oczywiście nie obeszło się bez ingerencji fachowca, bo przerdzewiała końcówka napełniania (zawór) i mi syczała astra na stacji (koleś z obsługi tak mnie wkurzył ze chciałem mu powiedzieć ze mam węże w bagażniku i to one tak syczą...) co do wywołania kodów diagnostycznych, to nie bardzo jestem pewien swoich umiejętności i boję się że mogę coś spalić.. dzięki za wszelkie rady   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 Jeśli będziesz postępował dokładnie, jak jest napisane to nic nie popsujesz. Jeśli gaśnie podczas jazdy, gdy wrzucisz luz, zmień wlot powietrza tak, żeby nie wlatywało z przodu, bo dlatego gaśnie na gazie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.