Skocz do zawartości

Uszczelka pod głowicą [ Jakie objawy są ] ?


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

W moim kadecie było coś nie tak ubywało płynu chłodczniego wiec już jest wymieniony na świeży, wyciek został usunięty ... niby ... bo okazało sie że leje jeszcze gdzie spod bloku silnika raczej .. i teraz oytanie .. czy to uszczelka pod głowicą ? czy jakiś korek wybiło ? nie wiem ... co jest ?:lol: jakeiś sugestie ? silnik 1.8 8v 90 KM

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek_Krk, Jakby poszła uszczelka,to powinny się pojawiać pęcherzyki w zbiorniku z plynem chłodzącym przy odpalonym silniku.Motor dziwnie by pracował,a na bagnecie i pod korkiem oleju mógłby być majonez.No i przybyłoby oleju.

Na zapalonym motorze lepiej widać z kanału,czy gdzieś leci.Może spod pompy,może wąż,albo chłodnica nieszczelna.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ...ani nie ma powietrza w zbiorniku, ani majonezu na bagnecie nie widze ani pod korkiem. Hm wiec nie wiem skad to leci .... bede musial spojrzeć raz jeszcze dokładnie :lol: Co ważniejsza silnik chodzi normalnie autko ma normalnego powera, pracuje w miare równo ( jak na kadetta z 91 :( )

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co to brok ? :D niestety nie wiem :)

 

[ Dodano: Nie Paź 22, 2006 21:22 ]

Sprawdz węże gumowe, może w skutek "intensywnego" używania któryś Ci pękł ???

 

Mój Kadi nie dostaje znowu tak żeby puszczać cokolwiek ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brok to zaślepka na bloku silnika, jest po jednym na każdy cylinder.

To jest okrągly kawałek grubej blachy, na pewno na bloku zobaczysz ma ok 4 cm średnicy.

Taki "zawor bezpieczeństwa", na wypadek zamarzniecia, albo zyt dużego ciśnieia w układzie chłodzenia.

Ta blacha jest zrobiona jak stożek, uderzasz w środek, całość się rozpreża(zwiększa średnicę) i w ten sposób uszczelnia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie uciekał płyn przez gaziarza, na trójniku założonym na przewodach do nagrzewnicy.

Nie było tego dużo, zdążyło parować, po wymianie cybantów silnik pracował równiej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem u mechanika, powiedział że wg niego leci spod pompy wody. Pompa kosztuje koło ( troche ponad ) 100 do mojego kadeciaka + wymiana , ale sie zastanawiam czy robić od razu rozrząd, tym bardziej że nie wiem kiedy go robił poprzedni właściciel !! Niby mam silniczek bezkolizyjny, ale nie chce stanąć w drodze jak mi sie rozrząd jednak zerwie ...tyle że to znowu mi podnosi koszta... a nie specjalnie mnie interesuje żeby płacić wiecej ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności