Gość Anonymous Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 mam problem bo od czasu do czasu zapala mi się lampka od smarowania (olej w normie), tylko na wolnych obrotach wtedy tylko gdy do przeciągnę na biegach, a drugi problem to że jak nie zasłonię chłodnicy to temperatura nawet nie podskoczy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Na bank termostat do wymiany. Ile masz przejechane?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 termostat na bank kumpel w asterce miał to samo którą jeżdzimy do roboty wiecznie miał nie dogrzaną wskazówka ledwie co drgła, a w kabinie zimno Sqer a co do tego to nie kumam zdania zbytnio "...tylko na wolnych obrotach wtedy tylko gdy do przeciągnę na biegach..." tylko na wolnych czy tylko na przeciąganiu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 jak go przeciągnę na biegach to po spadnięciu obrotów zaczyna się zapalac lub jak jest rozgrzany silnik do 90 i niewiem czy to może byc czujnik ? [ Dodano: Sro Lis 08, 2006 00:03 ] a przejechane mam 143 tyś bo kupiłem go od takich starszych ludzi   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 przejechane mam 143 tyś Jeszcze nie tak dużo, żeby coś było z układem smarowania, chyba czujnik.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michu71 Opublikowano 8 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2006 A może olej za rzadki   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 Dzięki Chłopaki w sobotę wszystko posprawdzam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2006 ja bym sprawdzał w takiej kolejności ( lampka smarowania): -Olej w silniku wraz z Filtrem -czujnik ciśnienia oleju -wydajność pompy oleju Ale problem może być ważny !   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JanuszW Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 Możesz również sprawdzić zawór nadciśnieniowy stabilizuje on ciśnienie oleju w układzie smarowania i jest z boku w pompie oleju, za kołem pasowym.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.