Skocz do zawartości

szuranie w kole :/


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

ostatnio zauważyłem że jak naciskam powoli na hamulec to coś w tylnim lewym kole szura, chrobocze i teraz sie zastanawiam co jest nie tak ;) czy okładniny się kończą? mam niedługo przegląd autka i chce żeby wszystko było cacy :wink:

 

dodam że hample dziąłają bez zarzutu, ręczny też jest rewelacyjny i hamuje na oba koła, więc co zrobić żeby nie chrobotało ? :mrgreen:

 

 

aha mam jeszcze jeden problem i myślę że to poważniejsza sprawa niż ten z chrobotaniem :( otóż jak rano odpale samochodzik i jest zimny to jak ruszam ale też nie zawsze, w sumie nie mogę się zorientować kiedy to się dzieje :D to przez chwilę słyszę takie ocieranie się zardzewiałego metelu o metal :/ co to może być ?? jak się samochodzik przejedzie kilkadziesiąt metrów to jest ok :)

silnik 1,7TD isuzu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zauważyłem że jak naciskam powoli na hamulec to coś w tylnim lewym kole szura, chrobocze i teraz sie zastanawiam co jest nie tak :wink: czy okładniny się kończą?

Jakis syf w bębnach.Wyleci sam.

Z tym drugim nie wiem....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym pierwszym to możesz spróbować ściągnąć bębny i zobaczyć co jest nie tak. Jeśli chodzi o to drugie, to słyszałem jak sąsiad w combo z tym samym silnikiem tak miał. To była zimna turbina. Olej jest zimny i nie zmaruje turbiny jak trezba. Jeśli mam racje, to to prostu pierwsze kilka minut musisz jechać spokojnie, w zime to ważne. Ważne jest też, żeby nie gasić silnika od razu po dużym obciążeniu, żeby olej schłodził turbinke. Każdy kto o to nie dba, dowiaduje się, ile kosztuje turbina, albo jej regeneracja.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no może to być to bo to zaczeło siędziać od kiedy są morzy i pewnie zimny olej jest gestszy więc nie smaruje tak jak powinien :wink: ale to się bardzo nie martwię tym bo dbam o turbinę bo wiem ile to kosztuje jak się tego nie robi :mrgreen: zawsze czekam aż samochodizkowi ustabilizują sie obroty i przestanie inm trząść i wtedy dopiero ruszam i jeźdźe na wolnych obrotach aż mi się autko nie nagrzeje to wtedy rura i jademy ;)

 

jak komuś padnie turbina i chce przez to sprzedać autko to najpierw niech wyciągnie turbo potem wd40 i ruszać łopatkami aż sięzaczną kręcić :( mój kumpel tak robił we fronterze :D tylko po takiej operacji samochód należy wysłać do ludu :/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności