Gość Anonymous Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 ostatnio zauważyłem że jak naciskam powoli na hamulec to coś w tylnim lewym kole szura, chrobocze i teraz sie zastanawiam co jest nie tak czy okładniny się kończą? mam niedługo przegląd autka i chce żeby wszystko było cacy dodam że hample dziąłają bez zarzutu, ręczny też jest rewelacyjny i hamuje na oba koła, więc co zrobić żeby nie chrobotało ? aha mam jeszcze jeden problem i myślę że to poważniejsza sprawa niż ten z chrobotaniem otóż jak rano odpale samochodzik i jest zimny to jak ruszam ale też nie zawsze, w sumie nie mogę się zorientować kiedy to się dzieje to przez chwilę słyszę takie ocieranie się zardzewiałego metelu o metal co to może być ?? jak się samochodzik przejedzie kilkadziesiąt metrów to jest ok silnik 1,7TD isuzu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 zauważyłem że jak naciskam powoli na hamulec to coś w tylnim lewym kole szura, chrobocze i teraz sie zastanawiam co jest nie tak czy okładniny się kończą? Jakis syf w bębnach.Wyleci sam. Z tym drugim nie wiem....   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 oki dzięki z szybką i fachową odpowiedź muszę sięwsłuchać temu ocieraniu bo dzieje sięto czasami i zazwyczaj jak jest zimno   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 JOszi, pisz dalej, zaobserwuj, kiedy, w jakich warunkach.To ważne   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Z tym pierwszym to możesz spróbować ściągnąć bębny i zobaczyć co jest nie tak. Jeśli chodzi o to drugie, to słyszałem jak sąsiad w combo z tym samym silnikiem tak miał. To była zimna turbina. Olej jest zimny i nie zmaruje turbiny jak trezba. Jeśli mam racje, to to prostu pierwsze kilka minut musisz jechać spokojnie, w zime to ważne. Ważne jest też, żeby nie gasić silnika od razu po dużym obciążeniu, żeby olej schłodził turbinke. Każdy kto o to nie dba, dowiaduje się, ile kosztuje turbina, albo jej regeneracja.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 no może to być to bo to zaczeło siędziać od kiedy są morzy i pewnie zimny olej jest gestszy więc nie smaruje tak jak powinien ale to się bardzo nie martwię tym bo dbam o turbinę bo wiem ile to kosztuje jak się tego nie robi zawsze czekam aż samochodizkowi ustabilizują sie obroty i przestanie inm trząść i wtedy dopiero ruszam i jeźdźe na wolnych obrotach aż mi się autko nie nagrzeje to wtedy rura i jademy jak komuś padnie turbina i chce przez to sprzedać autko to najpierw niech wyciągnie turbo potem wd40 i ruszać łopatkami aż sięzaczną kręcić mój kumpel tak robił we fronterze tylko po takiej operacji samochód należy wysłać do ludu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 nie chciałbym trafić na Twój samochód w ogłoszeniu   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 co zrobić taki kraj więc trzeba się dostosować   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.