Skocz do zawartości

Luz na drążku zmiany biegów


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj wymontowałem dźwignię zmiany biegów.

Ku mojemu zdziwieniu nie było tam żadnego gumowego pierścienia. Czy ten pierścień powinien być umieszczony na kulce w poziomie?

Jeśli tak to tam nie mam żadnego poziomego wyżłobienia pod pierścień.

Jedynie gdzie by mogły być tego typu pierścienie to dwie pionowe szczeliny równolegle rozłożone po obu stronach drążka na kulce. Jeśli to jest to miejsce to muszę się wybrać do ASO i zakupić owe pierścienie. Poza tym brak tych/tego pierścienia tłumaczył by luz na drążku :)

 

ja moge swojego podniesc w gore w astrze G, jak to zniwelowac usunac??

 

Najprostszym sprawdzeniem miejsca występowania luzu będzie zdjęcie mieszka i sprawdzenie w którym miejscu jest ten luz. Być może sworzeń mocujący tę dźwignię jest już wyrobiony i należy go wymienić.

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wymontowałem dźwignię zmiany biegów.

Ku mojemu zdziwieniu nie było tam żadnego gumowego pierścienia. Czy ten pierścień powinien być umieszczony na kulce w poziomie?

Jeśli tak to tam nie mam żadnego poziomego wyżłobienia pod pierścień.

Jedynie gdzie by mogły być tego typu pierścienie to dwie pionowe szczeliny równolegle rozłożone po obu stronach drążka na kulce. Jeśli to jest to miejsce to muszę się wybrać do ASO i zakupić owe pierścienie. Poza tym brak tych/tego pierścienia tłumaczył by luz na drążku :)

 

ja moge swojego podniesc w gore w astrze G, jak to zniwelowac usunac??

 

Najprostszym sprawdzeniem miejsca występowania luzu będzie zdjęcie mieszka i sprawdzenie w którym miejscu jest ten luz. Być może sworzeń mocujący tę dźwignię jest już wyrobiony i należy go wymienić.

 

Pozdrawiam

 

W astrze G nie wystepuje pierścien tłumiący, co jak dla mnie jest błędem konstrukcyjnym. Należy zastosować odpowiednią maź.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owinąłem drążek taśmą izolacyjną i jak na razie jest ok. Jutro mam przed sobą dłuższą trase i przetestuje dokładnie.

No cóż, podobno najprostsze rozwiązania sprawdzają się najlepiej... jesli u Ciebie poskutkuje, zastosuje ten sam pomysl u siebie :beer:

Pozdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 lat później...
Gość codipar1988

Mam ten sam problem w Astrze G, wymyślił ktoś jakieś rozwiązanie na ten luz?
Może montaż drążka z pierścieniem gumowym od Astry F?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności