Skocz do zawartości

Zdjęcie
- - - - -

[zafira B] tryb serwisowy, test mode


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
67 odpowiedzi w tym temacie

#21 OFFLINE   czyś

czyś
  • Użytkownik
  • 10 postów

Napisano 19 luty 2010 - 20:39

Przy zwykłym bursztynowym wyświetlaczu tekstowym (dwuliniowym) i radiu fabr. CD30, można również podejrzeć temperaturę w test mode. Jak opisał to Kicaj: 1) włączasz radio 2) "settings" przytrzymane aż "zabuczy" w głośnikach 3) prawy przycisk pod wyświetlaczem - przechodzi przez opcje test mode, aż do: V: ...... T:........ to wskazuje prędkość i temperaturę płynu chłodzącego. Można spokojnie jechać sobie z wyświetloną temperaturą i prędkością, można korzystać z radia, i dopóki nie wyłączy się silnika ani nie wyłączy radia, nie trzeba wchodzić ponownie przez "settings", wystarczy przełączać się prawym klawiszem pod wyświetlaczem (z radia u mnie przejście do temperatury i prędkości - jeśli było ustawione wcześniej na wyświetlaczu - pojedynczym naciśnięciem psztyczka). Z moich obserwacji - wyświetlona prędkośc jest dokładniejsza niż to co na zegarach, pokrywa się ze wskazaniami GPS-u. Zegary zawyżają (106 na zegarach - 100 w rzeczywistości).
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#22 OFFLINE   gentacz

gentacz
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • LokalizacjaWielkopolska/Wielka Brytania
  • Model:Opel Astra III
  • Silnik:Z17DTL

Napisano 16 marzec 2010 - 11:58

witam czy ktos moglby mi powiedziec co oznaczja te wartosci? ;) najbardziej mnie interesuja te dwie ostatnie
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
tak wyswietla sie gdy swiatla sa wylaczone:
Dołączona grafika
atak gdy wlaczone:
Dołączona grafika
dodam ze te ostatnie wartosci sie zmieniaja
Z gory dziekuje. pozdro
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#23 OFFLINE   kicaj

kicaj
  • Moderator
  • 8833 postów
  • Lokalizacjajest B/DE, było HH/DE
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:F34
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 16 marzec 2010 - 12:18

sens to temp z czujnika, komputer usrednia i zapewne robi korekte i podaje temp w linii wyzej po prawej stronie...
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#24 OFFLINE   gentacz

gentacz
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • LokalizacjaWielkopolska/Wielka Brytania
  • Model:Opel Astra III
  • Silnik:Z17DTL

Napisano 16 marzec 2010 - 14:22

dzieki,a te dwa ostatnie zdjecia nic Ci nie mowia? :? pojezdze troche z tym i poobserwuje to moze cos sam wymysle ;) pozdro
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#25 OFFLINE   kicaj

kicaj
  • Moderator
  • 8833 postów
  • Lokalizacjajest B/DE, było HH/DE
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:F34
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 16 marzec 2010 - 14:31

podobnie jest w GID i moge sie jedynie domyslac ze chodzi o rozdzial mocy pomiedzy altkiem, akku i innymi urzadzeniami...
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#26 OFFLINE   gentacz

gentacz
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • LokalizacjaWielkopolska/Wielka Brytania
  • Model:Opel Astra III
  • Silnik:Z17DTL

Napisano 17 marzec 2010 - 12:43

witam i dzieki,to juz za wysoka szkola jazdy jak dla mnie :mrgreen: pozdro
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#27 OFFLINE   kicaj

kicaj
  • Moderator
  • 8833 postów
  • Lokalizacjajest B/DE, było HH/DE
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:F34
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 17 marzec 2010 - 14:49

jak sie mi uda to wieczorem wrzuce fotki z GID'a :mrgreen: to bedzie mozna porownac
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#28 OFFLINE   gentacz

gentacz
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • LokalizacjaWielkopolska/Wielka Brytania
  • Model:Opel Astra III
  • Silnik:Z17DTL

Napisano 17 marzec 2010 - 15:17

oki,dzieki spadam juz do pracy,narka
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#29 OFFLINE   kicaj

kicaj
  • Moderator
  • 8833 postów
  • Lokalizacjajest B/DE, było HH/DE
  • Model:Nie Opel
  • Inna marka:F34
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 17 marzec 2010 - 20:16

zdjecia dolozone w moim poscie powyzej (tam gdzie rozpiska)
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#30 OFFLINE   gentacz

gentacz
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • LokalizacjaWielkopolska/Wielka Brytania
  • Model:Opel Astra III
  • Silnik:Z17DTL

Napisano 18 marzec 2010 - 00:59

siemka ,glupie pytanie ale ja nie moge tego znalezc? :mrgreen:

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse