Skocz do zawartości

Zgasł na ciepłym silniku


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 31
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Ja mam DIS, nie mam dostepu do opla z aparatem, ciężko mi powiedzieć....

Jak wtyczka z przewodami wchodzi do aparatu w dostępnym miejscu, to wymienisz bez rozkręcania.Po zdjęciu kopułki powinieneś wszystko wiedzieć.

Ciekaw jestem, czemu nikt się nie odzywa........wszyscy mają DIS?

Bo tak, to na gg moglibyśmy pogadać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

saddam566, odkrec kopulke z kab;ami od swiec i masz dostep do wszystkiego w srodku i nie trzeba rozkrecac aparatu zaplonowego ,wystarczy kopulka odkrecona i na wierzchu masz :modul ,kable do modulu i cala reszte.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj znow nie chcial odpalic ale jak juz odpalil bardzo dziwnie sie zachowywal gasl dusil sie szarpal na trasie 5km zgasl 5 razy i odpalal ale dopiero po jakiejs chwili niewiem chyba bede musila oddac go do jakiegos mechanika bo sam nic nie zdzialam. Dzieki za wszystkie sugestie i podpowiedzi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz walniety modul zaplonowy ,prawdopodobnie sie przegrzewa albo robi juz zwarcie w krzemowej oslonie ,poszukaj kogos znajomego z identycznym silnikiem i aparatem i przeluzcie,druga sprawa sprawdz kable prowadzace od cewki do modulu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moduł był wymieniony 2 miesiace temu bo byly podobne objawy jakis czas bylo dobrze i znowu sie problem pojawil takze mysle ze to chyba cos innego ale niestety nie mam pojecia co??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

saddam566, mozesz miec wykrzywiona krzywke na ktorej wszystko jest zamocowane,druga sprawa moze byc cewka (to taki zwoj drucikow nawiniety jak plaster na kolko) ktora sie spiekla i treaz zle przewodzi ,ewentualnie nie wiem jaki masz aparat ale mozesz miec (jesli masz modul 7 pinowy) maly rezystor czy jak to sie tam nazywa (zapomnialem) i to moze byc przejarane.Kolejna sprawa sprawdz cewke bo od niej tez zalezy czy wsio ok ale tez moze byc prozaiczna przyczyna jaka jest swieca i kable do niej prowadzace.jesli to nie bedzie to to bez znajomosci bledow nie powiem ci ale mozesz tez miec trzepnietego kompa ktory blednie odczytuje i sprwadza dane z czojnikoe.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie przestawil ci sie sam caly aprat zaplonowy ??bo u mnie ta bylo i trzeba bylo na nowo ustawic bo jakis cymbal za lekko dokrecil srube od spodu i sie przesunol o 2-3 milimetry .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oddałem auto do elektryka zobacze co on powie. Dam znac co sie okazało. Pozdrawiam i dzieki za wszystkie podpowiedzi

 

[ Dodano: Pon Lis 20, 2006 20:07 ]

Wlasnie wrocilem od mechanika. I co sie okazalo CZUJNIK HALL a do tego jeszcze nieszczelna rorka podcisnienia i chwytal falszywe powietrze. Teraz chodzi jak zloto. Takze chyle czoła przed kolega ja37 i dziekuje za inne podpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności