Gość Anonymous Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Witam i proszę o pomoc Kupiłem Merivkę 2004 1.7 cdti, nie mam z tyłu świateł cofania i przeciwmgielnych. Żarówki są dobre, który bezpiecznik muszę wymienić i gdzie go szukać. Drugi problem to odpala po 3 sekundach kręcenia myślę że to za długo. Jak przejadę parę kilometrów to zapala mi się kontrolka samochód z kluczykiem i już nie gaśnie.Podczas przyśpieszania z prawej strony silnika dochodzą metaliczne stuki. Auto ma przejechane 40000 km. Zgóry dziękuję za pomoc.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2008 Jeśli chodzi o 2 pytanie to auto przechodzi w tryb awaryjny po zapaleniu kontrolki masz zwiększone spalanie i gorsze osiągi silnika. Czym prędzej goń na komputer jeśli sytuacja powtarza się ciągle. Tymczasem możesz sam zdiagnozować błąd, który sygnalizuje kontrolka z kluczykiem. Poszukaj jak to się robi juz kilka razy to było nawet sam to opisywałem, później z tabeli błędów odczytasz o co kaman twojej Meri. powodzenia, czynność jest banalnie prosta.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2008 Są 2 skrzynki bezpieczników. Główna jest w kabinie za pokrywą pod wyłącznikiem świateł, 2-ga w komorze silnika z lewej strony w zagłębieniu pod przednią szybą. Szukaj w głównej. Podepnę się pod temat i opiszę swój przypadek z przed paru dni. Znajomy zauważył że cały czas palą się światła stopu, od razu nasunęło się przypuszczenie że nie rozłącza włącznik świateł hamowania. Próbowałem go wymontować, nie mogłem go wypiąć z miejsca w którym był zamontowany, a nie chciałem go uszkodzić mechanicznie, wkurzony pojechałem do znajomego elektryka. On również nie dawał rady wyjąć go. Chwilę się zastanowił i podszedł do drzwi bagażnika, otworzył je i światła zgasły. Powodem były" poprzecinane, pourywane " przewody znajdujące się w wiązce w osłonie gumowej. To feler opla skomentował (pracował kiedyś w ASO opla). Polutował przewody, wymienił spalony bezpiecznik - włącznik okazał się sprawny.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.