Skocz do zawartości

Zapalanie Corsy zagadką ?


Gość Anonymous

Czy jesteś zadowolony z samochodów Opla ?  

9 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jeste? zadowolony z samochodów Opla ?

    • Jak najbardziej tak
    • Nie jest najgorzej
      1
    • Tak, jest tani i sprytny
      1
    • Nie, jest wiele innych lepszych aut w cenie
    • Nie, za du?o awarii
    • NIE ! Nie wiem co mnie skusi?o do kupna


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

 

Jestem młodym kierowcą, który od pewnego czasu jest posiadaczem Corsy B z 2000 r. Aktualny przebieg to 132 tyś. Km. Silnik 1.48 TDI. Przejechałem ok 400 - 500 km od kupna i wczoraj, gdy było nieco chłodniej silnik uruchomiłem za 4 razem. Kręcenie silnika jak dla mnie to były jęknięcia niż szarpnięcie go do ruchu :rotfl:... Przebiegało to tak, przekreciłem raz po nagrzaniu świec... pokręcił i nic, później kręcił słabo, ale zapalił po czym zgasł. Nie powinno się dodawać mu gazu podczas zapłonu no ale za 3 razem rozgrzałem tylko świece i próbowałem uruchomić go za 4 podejściem dodając odrobine gazu no i jakoś go poderwał do działania, ale ostatnio kręci słabo.

 

Co było robione... wszystkie płyny były wymieniane ok 130 tyś km kontrole była, niedawno wymieniony filtr paliwa, wydaje się ok. temp nie łapie za dużej podczas jazdy i dłuższej i krótkiej utrzymuje się w 90-96 zazwyczaj ok 92.