Skocz do zawartości

ASTRA G kontra konkurenci FORD FOCUS I VW GOLF MK4


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Hejka postanowiłem wporwadzić troche odejścia od problemów technicznych naszych aut itp i przedstawić wam moje spostszerzenia co do 3 aut odwiecznie sobą konkurujących w tym nasz OPEL :Dpod wzgledem bespieczeństwa zderzenia czołowego.

 

http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=2&id2=44

Zwracamy uwage na:Test Scores: Front 13 (81%) (opel astra)

http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=2&id2=34

Zwracamy uwage na: Test Scores: Front 11 (69%) (ford focus)

http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=2&id2=46

Zwracamy uwage na:Test Scores: Front 10 (63%) (vw mk4)

 

 

 

Ford focus został wtedy samochodem roku.Dziwnym jakimś trafem bo jak widać po tym co najwaszniejsze czyli nasz życie wcale na to nie zasługuje.Pozatym wystarczy sobie wejsc na forum forda i poczytać jak focus gnije(tylna klapa krawedzie tak jak i przednia oraz krawedzie drzwi):shock:!!!Masakra...ma takie same wady konstrukcyjne blach jak ford mondeo 2002.Volkswagen nie ma typowych wad ale kto miał vw wie ile kosztuje serwis tego auta.Dla ciekawostki napisze wam ze opel omega z 1998 oraz pierwsza serja audi a6

tez z 1998 roku ma gorsze wyniki czołowe od omegi!:mrgreen::D:D o to wynik czołowego zderzniea dla omy Test Scores: Front 11 (69%) a to dla a6 Test Scores: Front 9 (56%).Wiec można by wniosować z tego ze astra 2 jest bezpieczniejszym samochodem od omegi z 1998 i mimo dłuzszego przodu itd astra jak widać wygrywa a omega przegrana zawdziecza konstrukcji płyty podłogowej z 1994 wiec jak widać sporo się zmieniło.

 

Dla nie dowiarków pokaże te crash testy omy i audi:

http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=4&id2=53 (oma)

 

http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=4&id2=48 (audi)

 

Co wy o tym sadzicie.....bo ja mysle że na gwiazdki nie ma co potrzec bo tu dostaje się punkty za np brzeczyki o nie zapiętych pasach itp a liczy się własnie zderzenie czołowe których wyniki przedstawiłem

 

[ Dodano: Nie Lis 19, 2006 18:00 ]

P.S ZOBACZCIE JESZCZE TO I WYNIK CZOłOWEGO!???!!!

http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/details.php?id1=3&id2=4 (PASSAT)

 

Zdębiałem czyli jak widac vw ma same wtopy co do bezpieczeństwa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja się z tym nie zgadzam :P astra g ma słaby kuperek :P jak mojej mamie ktoś lekko puknął w tył (tak że zderzak sięwklęsł i trochę klapa to okazało się że są do wymiany oprócz tych 2 rzeczy lampy tylnie bo się plastiki stabilizujące odłamay i cała podłoga bagażnika bo się pofalowała :) oprócz tego plasticzki uszczeleczki itd :) ogólnie lipa :/

 

a że samocgód miał dopoero tydzień po wyjeździe z salonu to aso miało na zadaniu założyć wszystkie nowe części :shock: łacznie ze zgrzewaniem na specjalnej maszynie nowej płyty podłogowej bagażnika :mrgreen: naprawa ubezpieczalnie kosztowała 15tyś zł ??? a my jeszcze "stare" części zabraliśmy :D więc jakby ktoś szukał to mam lampy leko uszkodzone do astry g (wersja enjoy- przyciemnione) cały nieuszkodzony zderzak, plastiki z klapy bagaznika i uszczelki :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz to jest najechanie na tył a że kombi ma długi tylny zwis to się nie dziwie :mrgreen: A crash testy co przedstwaiłem to pokazują zderzenie czołowe gdzie sa strefy kontrolowanego zgniotu itd i po ocenie widać ze astra jest lepsza od mk4 czy focusa.Dobra ile chcesz za lampy :shock: i co w nich jest uszkodzone.Dało by rade samą zewnetrzną obudowe przełożyć??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra ile chcesz za lampy :shock: i co w nich jest uszkodzone.Dało by rade samą zewnetrzną obudowe przełożyć??
wiesz muszę jechać najpierw do ojca do pracy bo on tam ma te części w swoim garażu. jak sietam wybiorę to zrobię dokładne fotki co i jak i Ci prześlę. urwany w tycgh lampach jest taki plastik co poprawia trzymanie lampek na miejscu a samej obudowy niestety nie da się przełożyć. myślę że pojadę tam jakoś na dniach i je przywiozę do domu. co do ceny to muszę siętrochę zorintować bo nawet nie wiem po ile takie lampy chodzą

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dwóch lampach jest to ułamane???Ok ja też sie rozejrze po ilę są użwyki takie lampy a to mam nadzieje ze da rade jakoś zrobić tzn zespawać plastik bo na szczescie takie coś już sie robi :shock:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe, że astra ma najlepszy wynik, a najgorzej wyszła na zdjęciu. Przede wszystkim jest złamana - drzwi są przesunięte, co w przypadku próby wydostania się może skończyć się tragicznie. Nawet w TOP GEAR (co nie musi być :shock: wiście obiektywne) podkreślali, jak jest to ważne i świadczy o słabości konstrukcji. Ponadto astra ma najmniej zniszony przód, co wg mnie też o niej źle świadczy. Na chłopski rozum, im więcej energii zostanie pochłonięte przez przód auta, tym mniej przez resztę. Focus i golf mają zmiażdżony przód, ale kabina jest w relatywnie lepszym stanie. No i astra jest "do zrobienia", a focus i golf na złom (chociaż Polak wszystko postawi na koła), co w przyszłej eksploatacji będzie mogło powodować zagrożenie.

 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde wogole przydymionych lamp tylnych nie moge znaleść na allegro.No ale myśle że jak mają te uchwyty ułamane a twoim rodzicom te lampy są nie potrzebne to jakoś się dogadamy.

 

[ Dodano: Wto Lis 21, 2006 18:56 ]

Juliusz myśle że jesteś w błedzie chodz masz sporo racji bo sam widziałem wyniki sztywnego smarta którego pasażerowie i tak by zgineli z powodu przeciążen a karoseria pozstała niedrgnieta na słupkach itp.Ale zobacz na dolną partie ciała tzn nogi i stopy które sa o wiele gorszym stanie niż w przypadku astry(rysunki z obrażeniami kierowcy) w golfie oraz focusie mimo tego własnie że mk4 oraz focus nie mają przodu!Jedynie minimalnie o jedną ocene niżej(jeden kolor) ma klatka piersiowa oraz głowa w astrze w porwónaniu z mk4 czy focusem własnie poprzez przeciążenia.Ale zauważ też że ford czy mk4 co do stóp czy nog wychodzi znacznie gorzej bo rużnice sięgaja nawet 3 stopni(3 kolorów) co do lewej nogi kierowcy czy stóp w mk4.Wiec w sumie wole mieć sztywniejszy przód ale mieć nogi:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności