Gość Anonymous Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 jak zdemontować oryginalne radio (kaseciaka) w Astrze II. Odkręciłem 4 śróbki w obudowie radia i kombinowałem w tych otworach z pręcikami do poluzowania zapadek - nic nie wyszło . potem dostałem się przez zdemontowanie schowka pasażera do tyłu radia, ale nie mogę znaleśc ewentualnych śróbek które przykręcają radio do kieszeni. Poradzcie coś? a moze jest jakiś inny myczek którego nie znam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 Prubowałeś tymi hakami do wyjmowania radia??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 wkładasz te haczyli do pewnego momentu potem je trochęodginasz i wyciągasz całe radyjko   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2006 tak próbowalem z tymi hakami ale bez rezultatu- mysłalem ze moze jest ono zakrecone z tyłu jakąs sróba ale skoro poiszecie zeby walczyc z hakami to bede tak robil. Ale na pewno nie mozliwe jest aby ktoas dokrecil je z tylu? a i mam jeszcze jeden prlblem- urwaly mi sie oba trzpienie (zawiasy) stabilizujące klape schowka pasazera- mam na mysli te dwa palstki ktre wchodza w półkę i jeden z nich wyłącza światło w schowku. Czy jest szansa wymienić tylko je czy tez musze wymienic całą pokrywe schowka?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 cesarz1804, Za pierwszym razem walczyłem z radiem ponad pól godziny.Musisz kombinować,a się nauczysz. O schowku ktoś pisał,ale już nie pamiętam jak to było.Wymiana chyba była jedynym wyjściem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 w takim razie bede walczyl tylko mam pytanko jak winny wygladac te pret do wyciagania radia i czy powinienem walczyc we wszystkich dziurach (ale to brzmi) jednoczesnie? nie mam oryginalnych drutów ale brat wyciąga nieoryginalnymi w swoim golfie i mu wychodzi - od niego drutami tez probowalem i nic   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 20 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2006 cesarz1804, cytat: demontaż:1. usunąć śrubki imbusowe 2. w otwory wsunąć druty - najlepiej 2 druty wygięte w kształcie litery U - na koncach zrobic male zadziory grubosci ok 1 mm( i tymi zadziorami wsunąc do srodka) 3. Ciągnąć do siebie - naprawdę mocno ciągnąć!! zwłaszcza za 1 razem - radio siedzi bardzo mocno! ps- takie druty najlepiej oglądnąć w sklepie z CAR -audio. Ich wykonanie i budowa jest naprawdę banalna a stanowi klucz do radia!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 21 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2006 Moze to Ci sie przyda   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.