Skocz do zawartości

Zerwany gwint w podłużnicy!!!Pomocy


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Cze wszystkim. Przy wymianie wahacza u astry mk3 (w moim przypadku to vauxall( zerwał mi si gwint w podłużnicy (w środku) czy jak to się tam nazywa. Dokręciłem śrubę tyle ile się dało i jeździłem tak. Stukało rzecz jasna, zwłaszcza przy hamowaniu bo był luz. Niestety, wiedziałem że to jest na krótką metę i śruba szczeliła. Nie ma jej wogóle, ewentualnie połowa dostała w środku. Czy jest szansa to naprawić? Proszę pomóżcie. Mnie przychodzi na myśl - gwintowanie - czyli nowy gwint w podłużnicy i w wahaczu bo nic innego nie można chyba zrobić. Proszę poradzcie coś ale miejcie na uwadze to, że nie mam warunków do naprawy. Warsztaty w Wielkiej Brytanii się tego nie podejmują, bo nie potrafią lub naprawa przewyższa wartość samochodu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałbyś, że chodzi o Astrę F :]

Jeśli całkiem poleciał gwint to i prze-gwintowanie chyba nie wypali

w sankach większa śruba wejdzie i chyba rozwiercać nie trzeba

ale w tulei już może być problem

 

Najrozsądniej wypadało chyba dostać się od góry

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

czyli krótko mówiąc po samochodzie.Bo skoro Przegwintowanie chyba nie wypali, a od góry praktycznie w warunkach przydomowych nie ma możliwości dojścia.

No niestety nie pocieszyłeś mnie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

praktycznie w warunkach przydomowych nie ma możliwości dojścia.

jest szansa,trzeba ostrym przecinakiem naciać blachę ,odgiąć,wstawić srubę i zakonserwowac .Robiłem to w astrzeG.

Kanał i godzinka roboty

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak powiedział zibi, szansa jest i warto spróbować :]

W różnych modelach zdarzają się podobne sytuacje (puszcza nakrętka) i nie idzie odkręcić śruby, a w sposób "przez okienko" można to zregenerować

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 lat później...

robię wykopaliska ale sam właśnie trafiłem że jest zestaw naprawczy dla zainteresowanych to numer 3 ale jak się to wsadza w ramę bo nie umie dojść :?:1.jpg

190496273302009CROSSMEMBER,ASSY.,FRONT AXLE1

290343607302891INSERT,THREADED,M12 X 1.5 X 18 MM,CROSSMEMBER TO UNDERBODY1

390305069402880INSERT,THREADED,M14 X 1.5 X 20 MM,CROSSMEMBER TO UNDERBODY1

4110916312000608SCREW,HEX.HD.,M12 X 27,CROSSMEMBER TO UNDERBODY (NLS.- USE 11091633 20 00 981)2

4110916332000981SCREW,HEX.HD.,M12 X 27,CROSSMEMBER TO UNDERBODY2

5110916412000609SCREW,HEX.HD.,M12 X 90,CONTROL ARM TO CROSSMEMBER (NLS.- USE 11091643 20 00 982)2

5110916432000982SCREW,HEX.HD.,M12 X 90,FRONT SUSPENSION ARM TO UNDERBODY2

690304130302914SCREW,HEX.HD.,M14 X 91,CROSSMEMBER TO UNDERBODY2

790344703302915WASHER2

890468617302926NUT,CAGED,M12 X 1.5,CROSSMEMBER TO UNDERBODY0

Edytowane przez pawelnrg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności