Gość Anonymous Opublikowano 23 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2006 Witam sprawa ma miejsce w Astrze II 2.0 L DTI 16V 101 KM Strasznie mi parowały szyby. Wymieniłem filtr kabiny ( pyłowy ). Ale podczas wymiany zauważyłem ze nie zawsze działa obieg wewnętrzny. Zacina się silniczek który poprzez cięgiełko zamyka lub otwiera obieg powietrza. Czasami całkowicie stanie i pomimo wciskania klawisza na desce rozdzielczej nie rusza się klapka zamykania lub otwierania cyrkulacji powietrza. Jak puknę silniczek to zaskoczy. Mieliście może taki problem i jak go rozwiązać?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Jak pukniesz i działa, to coś ze stykami. Nawiasem mówiąc, w G obieg nie jest tak samo sterowany, jak w F?Podciśnieniem?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 nie to jest sterowanie elektryczne. Styki przeczyściłem. A problem dalej istnieje.Pewnie czeka mnie wymiana silniczka.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Na to wygląda... A nie da się go rozebrać? Może naprawisz, a wymienić i tak trzeba.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 skot1, Oczywiście pamiętasz,że obieg wewn. nie działa w astrze G przy ustawieniu nadmuchu na szybę. Jak ci bardzo parują szyby to wywal całkowicie filtr p.pyłkowy.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2006 Wiem o tym ze przy nadmuchu na szyby się wyłącza. Ale mi sie zacina, gdy popchę palcem od spodu ciegieko to idzie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2006 Witam sprawa ma miejsce w Astrze II 2.0 L DTI 16V 101 KM Strasznie mi parowały szyby. Wymieniłem filtr kabiny ( pyłowy ). Ale podczas wymiany zauważyłem ze nie zawsze działa obieg wewnętrzny. Zacina się silniczek który poprzez cięgiełko zamyka lub otwiera obieg powietrza. Czasami całkowicie stanie i pomimo wciskania klawisza na desce rozdzielczej nie rusza się klapka zamykania lub otwierania cyrkulacji powietrza. Jak puknę silniczek to zaskoczy. Mieliście może taki problem i jak go rozwiązać? Witam. Miałem, a w sumie mam ten sam problem. Filtra nie wyrzucaj,zawsze to jakaś ochrona,a co do silniczka to mi też się zacinał, wtedy szyby strasznie parują,pomagało tylko włączenie klimy:) Rozwiązałem to odłączając kostkę zasilającą i pozostawiając mechanizm w pozycji otwartej.Jest to rozwiązanie tymczasowe,ale przynajmiej nie myślę o tym czy przypadkiem tym razem się nie zatnie. Sam silniczek kosztuje w ASO 200-240 PLN. Niektórzy próbowali go reanimować, nie zawsze się to udaje. Ciężko go rozerać ale się da. Powodzenia.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.