Skocz do zawartości

- - - - -

Rozrząd w Kadet 1.6D


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 17 grudzień 2008 - 18:04

Witam!Mam Kadecika 1.6 Diesel i mam ostatnio problem z odpalaniem i zaczął mi kopcić.Podejrzewam,że przestawił mi się rozrząd o jeden ząbek.Chciałbym to sprawdzić,ale nie wiem,w którym miejscu są znaki.Czy mógłby mi któryś z kolegów napisać,w którym miejscu mam szukać znaków?Z góry dziękuję i Pozdrawiam!

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#2 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 18 grudzień 2008 - 08:40

witam kolege też mam kadetta 1.6d zaczął kopcić , ustawiłem rozrząd u mechanika
i to samo szkoda pieniędzy .
znaki masz jeden na pompie - nacięcie na kole pompy powinno się zgrać
z taką strzałką na obudowie , drugi znak jest na kole zamachowym ,
a żeby sprawdzić ustawienie wałka rozrządu odkręcasz pompę od serwa i tam
powinno się zgrać .

U mnie trudne odpalanie zaczęło się wraz ze spadkiem temperatury ,

sprawdziłem ciśnienie na cylindrach - jest ok , wymieniłem końcówki wtrysków ,
wymieniłem świece żarowe , doprowadziłem dodatkwą masę do skrzyni ,
w rozruszniku wymieniłem elektromagnes i szczotki , myślałem że winą jest cofające się paliwo dlatego zamontowałem ręczną pompkę z zaworem zwrotnym
- i cały czas to samo jak temperatura spadnie około zera to nadal problem
z odpalenie długo trzeba kręcić ,a jak już odpali to trrochę podymi rozgrzeje się
i przestaje dymić .

Moje pytanie co jeszcze może być przyczyną ciężkiego odpalania ?

[ Dodano: Pią Gru 19, 2008 07:29 ]
Mam pytanie jaki kolega ma akumulator
Ja mam 64ah 580a
może mam za słaby i dlatego problem z odpalaniem

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#3 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 26 grudzień 2008 - 20:05

Ja mam kolego aku 62Ah

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#4 Gość_andrzej_m55_*

Gość_andrzej_m55_*
  • Gość

Napisano 26 grudzień 2008 - 20:30

nie znam tech silników ale mam kumpla co ma Kadeta dizla on podłączał jakiś przekaźnik pod maską i odpalał bez problemu. Inaczej też długo kręcił może to wam nasunie jakąś podpowiedź

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#5 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 26 grudzień 2008 - 20:39

może słabo świece grzeją

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#6 Gość_andrzej_m55_*

Gość_andrzej_m55_*
  • Gość

Napisano 27 grudzień 2008 - 10:55

loratan, właśnie o tym mówię

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#7 OFFLINE   Bradley

Bradley
  • Forumowicz
  • 313 postów

Napisano 27 grudzień 2008 - 16:14

nie znam tech silników ale mam kumpla co ma Kadeta dizla on podłączał jakiś przekaźnik pod maską i odpalał bez problemu. Inaczej też długo kręcił
może to wam nasunie jakąś podpowiedź

Ja tak musialem czasem robic tzn. poruszac przekaznikiem od swiec bo mialem nie boschowski a od forda. I ten od forda jak zagrzal swiece to robil slyszalne "pyk". Jak "pyk" nie bylo to swiecy nie grzal i mozna bylo krecic i krecic. Po wymianie na boschowskiego "pyk" juz nie bylo, ale bawienia sie z przekaznikiem rowniez.

Jesli swiece grzeja, kompresja jest, kat wtrysku jest ustawiony dobrze, rozrusznik sprawny (a nie ze na kablu polaczeniowym traci z 5V) to nie ma bata. Musi odpalic. Pokreci, pokreci ale odpali.
Kres zaczyna sie powyzej 10,15 stopni ponizej zera.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#8 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 27 grudzień 2008 - 18:28

ja bym się jednak pokusił o wymianę świec i przekaźnika

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#9 OFFLINE   lukasnarloch1

lukasnarloch1
  • Forumowicz
  • 153 postów

Napisano 27 grudzień 2008 - 21:04

witam ja mama w Kadziu przekaźnik Boscha i słyszalnie pyka... zapala całkiem ładnie tylko, że po zapaleniu muszę dodać gazu bo zgaśnie :) jak chwilkę potrzymam to wszystkie tłoki załapią i jest ok. Co może być nie tak, że nie pali na jeden lub 2 tłoki? (wymieniłem wszystkie świece) pozdrawiam
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#10 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 27 grudzień 2008 - 22:34

lukasnarloch1, nie trzyma Ci kompresji na tym jednym lub 2 tłokach, taka to przyczyna.


Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse