Skocz do zawartości

astra H 1.9cdti Z19DT klapy w kolektorze ssacym


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

astra z przebiegiem 109kkm i juz problemy ciagle spada ten łacznik od klap

robil ktos to wloskie :) ustrojstwo czy wymiana samego łacznika pomoze czy trzeba wymieniac tez te mimosrody czy sa wogule dostepne, a jak tak to jak sie za to zabrac ???

 

http://s2.zapodaj.net/7809858.jpg.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz pecha jak kazdy wlasciciel CDTI

ta czesc dostepna tylko w aso za spore pieniadze jako calosc

producent nie sprzedaje osobno

opel sobie zastrzegl dostep do czesci

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

czyli co samego lacznika sie nieda nawet kupic :piwo: to moze w fiacie jest ???

 

rzezba czyli co trytka czy druciarnia :) podpowiedz cos wiecej

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Gość Anonymous

podpinam się pod temat. dziś zobaczyłem że ten łącznik u mnie leży sobie spadnięty.udało mi się go założyć ale nie wiem jak długo będzie chodził.moje pytanie czy te plastikowe klapki maja sie lekko kręcić w koło czy nie bo jedna coś twardo idzie. i co to jest ta druciara czy coś :?:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

A nie można tych klap normalnie wywalić stamtąd? Przecież one tylko służą tylko zawirowania powietrza nie wierzę żeby to dawało jakiś odczuwalny przyrost mocy a może nawet by było lepiej bo powietrze swobodniej by przepływało.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawało jakiś odczuwalny przyrost mocy

zawirowania powietrza nie sluza zwiekszeniu mocy a lepszemu/bardziej jednorodnemo wymieszaniu mieszanki a co za tym lepsze/efektywniejsze spalanie, czystsze spaliny no i moze w efekcie tego ciut lepsze osiagi :wino:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

dawało jakiś odczuwalny przyrost mocy

zawirowania powietrza nie sluza zwiekszeniu mocy a lepszemu/bardziej jednorodnemo wymieszaniu mieszanki a co za tym lepsze/efektywniejsze spalanie, czystsze spaliny no i moze w efekcie tego ciut lepsze osiagi :wino:

No więc właśnie- ciut lepsze osiągi czyli pewnie nie zauważalne w ogóle. Opel kiedyś wsadzał do omegi C silnik 2.5 DTI ze stajni bmw. Tam tez były takie blaszki zawirowujące powietrze tylko, że tam one lubiły się urwać i wpaść do silnika demolując to i owo. I właśnie w tamtym przypadku ludzie pozbywali się tych blaszek całkowicie i to rozwiązywało problem. Można to było zrobić nawet w autoryzowanych stacjach bmw. Więc tutaj może też da się je wyrwać albo zablokować w pozycji pełnego otwarcia czy coś- trzeba by poszukać na forach fiata albo alfy jestem pewien że Polak potrafi i ktoś już opracował rozwiązanie tego problemu :wino:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności