Gość Anonymous Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Witam Mam pytanko tzn na poczatek to o termostacie bo napewno to on padł (albo się zapowietrzył układ choć poziom płynu utrzymywałem raczej na poziomie) bo jade , jade i jade a temperaturka na wskazaniu dalej na niebieskim polu jeżdze na lekko przysłonietej chłodnicy ona jest gorąca zaraz przy wejściu, wiec mam obieg otwarty non stop. Z tego co patrzałem to żeby wymienić termostat w mojej asterce to raczej terzeba cały rozrząd rozebrać a to nie dla mnie. Czy jest jakiś inny sposób jeżeli tak już mam z tym termostatem toczy niedogrzany silnik spala wiecej cały czas czy tylko to że dłużej może na ssaniu popracować bo cholernie zaczyna mi paliwoznikać Lipa bedzie jak przyjdą mrozy i czy takie długo trwałe jeżdzenie z zepsutym termostatem ma jakieś uboczne skutki ??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Cały czas będzie ci więcej palił, bo nie osiąga optymalnej temperatury pracy i ma większe opory, a i rozgrzewa sie znacznie wolniej. Do tego silnik szybciej się zużywa. Ja na twoim miejscu bym wymienił, miałem tak samo rok temu i jak się zrobiło zimniej, od razu wymieniłem (na szczęście ja nie musiałem się dotykać rozrządu).   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 penitto, glownie chodzi o to, ze czujnik temp. bedzie wysylal informacje do komputera, a ten caly czas bedzie wzbogacal mieszanke, a co za tym idzie spalanie wzrosnie o okolo 30%   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Palenie, jak palenie, a przy -15 bedzie zimno w środku, oj zimno....   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 ok dzięki za informacje a może lepiej napierw sprawdzić czy nie jest układ zapowietrzony , spuścić płyn może się coś tam odwiesi , co o tym sądzicie bo takto znowu kasa pójdzie przez głupi termostat bede musiał mechanikowi zapłacić bo ten rozrząd to nie dla mnie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 30 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2006 Układ powinien się sam odpowietrzyć, chyba, że jest nieszczelny. Odpowietrzanie w silniku 8V robi się czujnikiem temperatury od zegarów, w 16V jest na obudowie termostatu korek.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michu71 Opublikowano 1 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2006 Ja się dokleje u mnie bardzo długo się grzeje i mam wskażnik przed 90 stopni oddaje do mechanika powiedział że rano odpali i sprawdzi czy to termostat   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tilok Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 odpowietrzanie w silniku 8V robi się czujnikiem temperatury od zegarów ja37, a mógłyś dokładniej powiedzieć gdzie ten czujnik się znajduje   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 Kolektor ssący, od góry, po stronie alternatora. http://img297.imageshack.us/img297/729/czujnikpf5.jpg   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2006 ja mam problem ze wskaznikiem przy 150km/h spada na zero a za 5,6s znow wraca ale pokazuje 80stopni albo jeszcze mniej...dziala jak chce.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.