Skocz do zawartości

termostat a spalanie ?


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Mam pytanko tzn na poczatek to o termostacie bo napewno to on padł :) (albo się zapowietrzył układ choć poziom płynu utrzymywałem raczej na poziomie) bo jade , jade i jade a temperaturka na wskazaniu dalej na niebieskim polu :( jeżdze na lekko przysłonietej chłodnicy ona jest gorąca zaraz przy wejściu, wiec mam obieg otwarty non stop.

Z tego co patrzałem to żeby wymienić termostat w mojej asterce to raczej terzeba cały rozrząd rozebrać a to nie dla mnie. Czy jest jakiś inny sposób :mrgreen:???

 

jeżeli tak już mam z tym termostatem toczy niedogrzany silnik spala wiecej cały czas czy tylko to że dłużej może na ssaniu popracować :D bo cholernie zaczyna mi paliwoznikać

 

Lipa bedzie jak przyjdą mrozy i czy takie długo trwałe jeżdzenie z zepsutym termostatem ma jakieś uboczne skutki ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały czas będzie ci więcej palił, bo nie osiąga optymalnej temperatury pracy i ma większe opory, a i rozgrzewa sie znacznie wolniej. Do tego silnik szybciej się zużywa. Ja na twoim miejscu bym wymienił, miałem tak samo rok temu i jak się zrobiło zimniej, od razu wymieniłem (na szczęście ja nie musiałem się dotykać rozrządu).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

penitto, glownie chodzi o to, ze czujnik temp. bedzie wysylal informacje do komputera, a ten caly czas bedzie wzbogacal mieszanke, a co za tym idzie spalanie wzrosnie o okolo 30%

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki za informacje :) a może lepiej napierw sprawdzić czy nie jest układ zapowietrzony , spuścić płyn może się coś tam odwiesi , co o tym sądzicie :mrgreen:

bo takto znowu kasa pójdzie przez głupi termostat bede musiał mechanikowi zapłacić :D bo ten rozrząd to nie dla mnie ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Układ powinien się sam odpowietrzyć, chyba, że jest nieszczelny.

Odpowietrzanie w silniku 8V robi się czujnikiem temperatury od zegarów, w 16V jest na obudowie termostatu korek.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się dokleje u mnie bardzo długo się grzeje i mam wskażnik przed 90 stopni oddaje do mechanika powiedział że rano odpali i sprawdzi czy to termostat

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odpowietrzanie w silniku 8V robi się czujnikiem temperatury od zegarów

ja37, a mógłyś dokładniej powiedzieć gdzie ten czujnik się znajduje

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności