Gość Anonymous Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Witam. Mam kadetta gsi z licznikiem lcd. Cisnienie oleju po przekreceniu zapłonu to jedna kreska. Gdy zapale na wolnych obrotach dalej jedna albo dwie a jak wcisne gaz to wskoczy na 3 ewentualnie 4. Co to moze byc czemu takie slabe   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szajboos Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Prawdopodobnie pompa oleju umiera i dopiero przy większych obrotach umie podać ciśnienie. Ewentualnie zapchany smok w misce   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bradley Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Yyy jasne. Jezdzij, jezdzij az cisnienie zupelnie padnie a potem silnik sie zatrze i bedzie do roboty caly:) Po odpaleniu powinno wzrastac, jesli przy dodawaniu gazu masz full to pewnie pompa olejowa siada. Wychodze z zalozenia, ze jesli cos jest i wskazuje tak, a tak, to tak musi byc. Temperatura po srodku, ladowanie ok 14V, cisnienie na max 4 kreski.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Tak temp jest posrodku 3 kreski ładowanie 14 volt Tak po odpaleniu wzrasta kolejno do 3 lub 4 kresek a na ciepłym silniku na wolnych obrotach jest 2 lub 1 kreska i znajomy sie mnie pytał czemu mam takie słabe cisnienie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Ja miałem w podobnie , z tym że najpierw sprawdziłem ciśnienie zwykłym zegarem i niestety , zakończyło się to wymianą silnika. Najpierw miał na ciepłym silniku i obrotach jałowych 2 kreski przez jakieś 3 miesiące , później 1 kreska i na końcu silnik padł. Ale spokojnie , może jednak sprawdź zwykłym zegarem i będziesz widział jakie jest ciśnienie. Czujniki i elektronika lubią robić w balona. spójrz na ten temat http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=25595   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Tak tylko wszystko było Ok 3 kreski na wolnych obrotach a jak przycisnalem gaz to 4 i 5 kresek nagle spadło z dnia na dzień. Tylko własnie olej juz ponad rok nie zmieniany i ciekawe czy to nie jego wina...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szajboos Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 A ile już zrobione na tym oleju?? 20000, 30000?? usunąłem kłótliwe odzywki/ andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 dokladnie niewiem ale cos kolo tego   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ronisaiz Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 dokladnie niewiem ale cos kolo tego To ten silnik twój to ładnie po dupie dostaje..... Proponuje zmienić olej na początek, a nie zastanawiać się czemu z dnia na dzień ciśnienia Ci ubywa....   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 niech opczeka jeszcze trochę to zobaczy jak silnik od środka wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.