Skocz do zawartości

Problemy z zapłonem


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam serdecznie temat kieruje do znawców. Wiec do rzeczy - auto palilo normalnie caly tydzien bedz problemu i postanowilem przetestowac jest na zimnym - wystawilem samochodzik na dwor i na drugi dzien... nic. Wstawilem na noc do garazu aby sie ogrzalo nastepnego dnia spojrzalem czy jest ropa w siltrze paliwa i byla. Pokrecilem rozrusznikiem i zaskakiwac zaczelo i by zapalil gdybym nie zapowietrzyl ukladu paliwowego ale ok ogolnie udalo sie odpalic samochod. I tu glowne pytanie - dlaczego samochod nie zapalil po nocy - swiece zarowe sprawdzilem dzialaja , po wyjeciu i podlaczeniu pradu nagrzewaja sie. I teraz czy swieze zarowe w tym modelu sa zwykle czy jakies te ktore sie bardzo szybko nagrzewaja?

I czy zarowka podlaczona do kabla od swiecy powinna sie zapalic (miedzy swieca a kablem) po wymuszeniu zazenia sie na komputerze. Prosze o odpowiedzi jesli cos jest niejasno napisane to wyjasnie bez problemu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 29
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

Słuchaj to że miałeś rope w filtrze paliwa wcale nie oznacza że ropa nie miała prawa gdzieś zamarznąc bo miałeś rope zwykłą czy zimowa wlaną??Pozatym przypatrz się desce przy odpalaniu silnika czy nie zapala Ci się ta spręzynka na raptem 23 sekundy jest ona równo pod centralnym mocowaniem wskazówki od prędkośćiomierza.Mi autko zapala przy minus 10 stopniach bez problemu.Może rozrusznik albo sprwdz dokładnie świeczki bo nawet jedna uszkodzona może robić spore zamieszanie.O to co znalazłem na temat świeczek do astry 2.0 di_16v

 

 

http://img233.imageshack.us/my.php?image=swieczkiko7.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Swiece sa wszystkie dobre bo sprawdzilismy 4 z nich , ropa jest wlazna z uzdatniaczem.... Nie wiem bede musial przetestowac to na spokojnie raz jeszcze bo byc moze po raz kolejny z nieuwagi przy wymianie filtra zapowietrzylem uklad i postawilem autko na noc na podjezdzie gdzie mam lekki spadek.... Chociaz nie wydaje mi sie to realne. Świece napewno sa dobre. Wracajac do triku z zarowka to robil to mechanik ktory napewno dobrze je podlaczyl z drugiej strony kolega ktory ma tez diesla twierdzi ze te nowe swiece grzeja sie momentalnie i na zarowce nic nie zobacze. Ah ta sprezynka sie nie swieci ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

mam taki sam silniczek w astrze... u mnie kontrolka swiec zapala sie na 2,3s jak jest naprawde zimno ale to musi naprawde byc zimno...slyszalem ze moze pomoc dodatek na zime do paliwa (najlepszy z shell'a )

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

czy po przekręceniu kluczyka wszystkie kontrolik na decse rozdzielczej gasną ci prawidłowo? I po uruchomieniu silnika nie zapala się żadna?

 

[ Dodano: Pon Gru 04, 2006 20:21 ]

i kiedy wymieniałeś ostatnio filtr paliwa?

Z opisu wynika ze sam grzebałeć przy filtrze paliwa, a tak nie wolno. Po wymianie filtra trzeba zalać obudowę filtra paliwem do pełna.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
mam taki sam silniczek w astrze... u mnie kontrolka swiec zapala sie na 2,3s jak jest naprawde zimno ale to musi naprawde byc zimno...slyszalem ze moze pomoc dodatek na zime do paliwa (najlepszy z shell'a )

 

 

No i tak powino być.....a u Ciebie dziwne Mar że sie nie zapala......albo temperatury sa za wysokie żeby się zapaliła albo masz cos nie tak jednak.No i świeczki się grzeją w momencie przekręcania kluczyka a jak jest bardzo zimno zapala się kontrolka(sprężynka).Chodz słyszałem że świeczki grzeją się tylko poniżej 7 stopni i to dla mnie dziwne bo w sumie po dokładnym przeanalizowanym pracy silnika z zapłonem samoczynym jest to raczej nie realne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Jak dla mnie to jak grzebaleś coś przy filtrze to albo coś podłączyłeś nie tak albo się nieźle zasyfił filtr i obudowa i zdrowo zapowitrzony....ja w swojej miałem same gluty oleju i tak jak przedmówca musi być zalana do pełna obudowa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

kontrolki zapalaja sie i gasna prawidlowo przed zapłonem, ale cos mi sie wydaje ze chodzi o zapowietrzanie sie ukladu. Dzis rano tez nie moglem zapalic autka jadac do pracy- zajrzalem do filtra paliwa zalalem ropa i odpalilem..... wydaje mi sie ze to wina koszczka w ktorym jest filtr - orietuje sie ktos moze ile to kosztuje ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności