Skocz do zawartości

dziwna sprawa z bakiem


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam!

 

Otóż obserwuję u siebie tym razem dziwną sprawę związaną ze zbiornikiem paliwa.

Gdy stanę na np. światłach lub zaparkuję samochód po dłuższej nieprzerywanej jeździe (obwodnica, autostrada) słuchać metaliczny odgłos jagby odginanej blachy. Czy jest możliwe że powstaje w zbiorniku paliwa jakieś podciśnienie, które go jakby zaczyna "zgniatać"? Co z tym można zrobić (puki jeszcze nie jest za późno)?

 

Z góry dziękuję za pomoc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapchany lub zgnieciony wężyk odpowietrzenia.

zastąp na jednąjazdę korek od baku czymś, co nie będzie szczelne, jeśli objawów nie będzie, to na pewno wężyk.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

manwe,Jak po jeżdzie odkręcisz korek i będzie mocno syczalo powietrze,to znaczy,że brak odpowietrzenia.Coś z tym zrób,bo ci może rozsadzić bak. :wesoly:

Popatrz,czy nie jest:

Zapchany lub zgnieciony wężyk odpowietrzenia.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Zgodnie z propozycją ja37 zastąpiłem korek inną nieszczelną zatyczką i faktycznie nie ma objawów. W takim razie zostaje mi przeglądnąć wężyki odpowietrzające. Znajomy wspominał mi jeszcze coś o filtrze węglowym..... ale przyznam się szczerze, że nie bardzo wiem do czego on służy i gdzie mam go szukać.

 

Do zibi; faktycznie miewałem takie objawy ale to było jakieś kilka miesięcy temu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

manwe, Mogę się mylić,bo nie znam astry F,ale może być w prawym tylnim nadkolu i wyglądać jak mała płaska czarna skrzyneczka.Sluży toto do tego,żeby oparami benzyny nie śmierdziało.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam ponownie.

 

Filtr sprawdzony, wężyki odpowietrzające przedmuchane i drożne. Jak na razie objawy ustały.

 

Dzięki za pomoc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Generalnie przedmuchałem dwa: pierwszy między filtrem a elektrozaworem odprowadzania par paliwa - ten był raczej drożny; i drugi między filtrem a bakiem - tutaj było znacznie gorzej. Tak naprawdę nie wiem czy główną przyczyną nie było przypadkiem to, że ten drugi był nieco pozgniatany w miejscach mocowania/trzymania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności