Skocz do zawartości

Astra2 1.7 DTI 16V ISUZU Przerywa


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Panowie myślę że kierunek "wadliwych wtryskiwaczy" może okazać się błędny. Przy zimnym silniku, kiedy wtryski leją jest jeszcze większy problem z odpaleniem silnika- nie ma odpowiedniej temeratury aby nastąpiła inicjacja zapłonu "lejącego" paliwawa. Niestety nie umiem sprecyzować co jest grane w tym silniku, ale w pierwszej kolejności zjął bym się sprawami recyrkulacji spalin, oraz elektroniką silnika jak sugerował pan Maniakopel.pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

witam własnie wróciłem z serwisu Opla tego co stoi moje auto.Wtyczki do komputerów pootwierane znaczy ze cos kombinowali.Powiedzieli ze sprawdzili wszystkie piny we wszystkich sterownikach i jest dobrze ze nie wiedza co jest odsyłaja mnie z autem do Piaseczna niby tam naprawiaja i diagnozuja sterowniki.Ale jak tam mam sie dostac to inna bajka.troche ich tam porozstawiałem po katach bo nie traktowali mnie powaznie.Na moje pytania czy sprawdzili wtryski,katalizator i i zawór recyrkulacji spalin odpowiedzieli ze nie bo mysleli ze to juz bylo sprawdzane.Co do ostatniego czujnika RS-palin to jeden z mechaników nie wiedział co to jest.Pozostawie to bez komentarza.Uzgodnilismy ze z samego rana w poniedziałek sprawdza wszystkie ze wskazanych przezemnie rzeczy i prosili ze jak sie jeszcze czegos dowiem to przedzwonia rano i im przekaze.niech bedzie aby zrobili mi samochód wiec prosze o wasze podpowiedzi co do tych objawów sprawa podbramkowa.A oznaczenie silnika na 100% Y17DT Isuzu sprawdziłem to w papierach a pozniej w serwisie.

 

[ Dodano: Sob Gru 09, 2006 15:52 ]

Przepraszam za błąd który mi sie wkradł nie mam doswiadczenia i nie robiło mi róznicy pozamienianie cyferek mam silnik 1.7 DTI 16V ISUZU o oznaczeniu Y17DT.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Czujnik cofania spalin by dal znac i wyszlo by to na komputerze, ja tak mam ze czasami mi sie cofna spaliny lekko i odrazu kontrolka sie zapala - fakt moze to inny silnik. Osobiscie jednak sadze ze ta przyczyna to moze byc modół elektroniki ;) - znajomy mechanik opowiadal mi o takich przypadkach w astrach. Mowil ze jak jest goracy i zgasnie to mozna wylac 1,5 l zimnej wody w okolice pompy (modol) i jesli to pomoze to znaczy ze niestety modol. Jesli okaze sie modol to w katowicach jest facet ktory je naprawia (koszt nowego to 2,5-3 tys :))

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Czekam nadal na wypowiedz od "MANIAKOPEL" mam nadzieje ze sie czegos dowiedziałes.Mam czas do poniedziałku ze wszystkimi pomysłami odnosnie tej usterki mam nadzieje ze pomoge mechanikom.Bo inaczej stracone pieniądze i nadal zepsuty samochód ,martwi mnie to i spedza sen z powiek.Wiec PROSZE WAS O DIAGNOZY ODNOSNIE MEGO PROBLEMU!Jak jakies pytania to piszcie odpowiem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Katalizator to na samym końcu sprawdź bo jak by był zapchany to by się dławił i jeszcze moc spadła drastycznie.Wiesz co do tych 3 tyś obrotów to dalej uważam że silnik jest zalewany i jeszcze z tego co widze Ja37 mnie poparł a silnik poprostu od tych obrotów potrzebuje tyle paliwa że zdarzy wszystko spalić i dlatego na górze obrotów wszystko jest ok:).Ale jak bedą sprawdzali Ci te wtryski to niech sprawdza też czujniki odpowiedzialne za prace wtrysków bo wina może własnie lezeć w jakimś czujniku od wtrysków a nie we wtryskach(diagnoza wtrysków mysle że nie jest dorga bo polega na ich zdemontowaniu z auta i tak jak pisałem po oceneniu "mgiełki" wiadmo czy wtryskiwacz jest dobry czy zły. Potem zawór recyrkulacji spali i tak pokolei wsyzstko sprawdzając dojdzie sie do tego co jest grane.Ale musisz mieć też pewność że ktoś Ci to naprawde sprawdził a nie tylko powiedział że to zrobił ;)

 

[ Dodano: Sob Gru 09, 2006 18:25 ]

A i zmień ten serwis w którym stoi twoja astra bo oni wiecej mówią niż robią :) A powiem Ci że jak byłem u wujasa w serwisie ASO opla na wymianie paska rozrząd(omega 2.5v6) to pytam się łepka co sądzi własnie na temat silnika co mam teraz w astrze a on mi na to że nie wie jakie silniki były w astrze G bo on jest od rozbierania i składania samochodu.....ręcę mi opadły....a koleś się dziwił skąd wiem tyle na temat opla...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

jak jest po nocy zimna to jeszcze w miare, po 3tys. słabsza niz była ale przyspiesza, słaba ale dasie powoli jechac tak do 60km/h a jak jest gorąca to jakbym jechał samochodem z 10KM tak szarpie dławi sie i cierzko ruszyc z miejsca a podjechac pod jakies wzniesienie to szczyt mozliwosci.Trzeba ja wbijac na obroty strzelac sprzegłem aby ruszyc.No i sprecyzuje objaw dokładniej astra sie dławi a nie przerywa ,nawet na wolnych obrotach pracuje normalnie 5sek. a potem przydławienie i tak ciągle .I jest minimalna reakcja obrotomierza w tym danym momecie.Oczywiscie obroty spadaja.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
jak jest po nocy zimna to jeszcze w miare, po 3tys. słabsza niz była ale przyspiesza, słaba ale dasie powoli jechac tak do 60km/h a jak jest gorąca to jakbym jechał samochodem z 10KM tak szarpie dławi sie i cierzko ruszyc z miejsca a podjechac pod jakies wzniesienie to szczyt mozliwosci.Trzeba ja wbijac na obroty strzelac sprzegłem aby ruszyc.

 

 

Ponieważ w swoim silniku masz takie cos jak elektrozawór wyprzedzenia wtrysku.......i przy zimnym silniku jest tak ustawiony że potrzebuje wieksze dawki paliwa i obrotów(coś w rodzaju zssania w dizlu) i spala Ci ten nadmiar paliwa i w miare da się jakoś jeździć......a gdy się rozgrzeje wszystko wraca do optymalnego stanu i wtedy silnik jest tak zalewany że szok....pozatym sam napisałeś że czuć rope.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Rozumiem ze sugerujesz ze to jednak kierowało by sie ku wtryskom?no to powinno sie okazac w poniedziałek.na około gniazd wtryskiwaczy jest mokro nie wiem moze to naturalne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

O kurde.....naturalne to nie jest....widocznie ten nadmiar paliwa prubuje się wydostać górą.......sprawdz wtryski i odpowiedzialne za ich prace rzeczy:) Z tego co pamietam tam sa takie uszcelki malutkie które widocznie Ci puściły.Wiec jak się okaże że to nie wtryski to się załamie:)) ale pozostają nam jak co zawór recyrkulacji spalin oraz katalizator ale w to wątpie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności