Skocz do zawartości

swap 1.4 na diesla


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

wiem tylko tyle ze musialbys zmienic cala elektryke, mocowanie silnika jest inne. to samo z zawieszeniem. diesel jest ciezszy. nie wiem jak ze skrzynia ale mozliwe ze by podeszla.

 

ale ja sie nie znam az tak wiec niech sie wypowie ktos bardziej kompetentny :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Święty, podstawowe pytanie to jakiego diesla?

Bo jak wolnossacego 1.6D, 1.7D to tam jedyna elektryka to kabel pradowy do rozrusznika i alternatora :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim kadecie zakończył żywot silnik 1.4, 1991r. zastanawiam się czy jest możliwość wsadzenia diesla. Może ktoś coś wie

szczerze mówiąc dużo taniej będzie zakupić kadetta w dobrym stanie z dieslem za 2000 zł niż się bawić w przekładkę. masz do zrobienia to co napisali wyżej plus układ zasilania, nie wiem jak tam z pompą paliwa jest, filtr na pewno inny, no i głupia sprawa - wlew paliwa. pistolet z ropą nie wejdzie do wlewu benzyniaka...

 

pierwszy z brzegu kadett z alledrogo.pl:

KLIK

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to żę w tamtym roku zrobiłem porawki blacharskie i obecnie nie ma w mim ani jednej dziurki i szpachli, trochę mi go szkoda na żyletki . Myślałem właśnie o wolnossącym. Myślicie ze zmieścił bym się w 1500PLN

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to żę w tamtym roku zrobiłem porawki blacharskie i obecnie nie ma w mim ani jednej dziurki i szpachli, trochę mi go szkoda na żyletki . Myślałem właśnie o wolnossącym. Myślicie ze zmieścił bym się w 1500PLN

jeżeli masz zdrową budę, to w takim układzie znajdź silnik 1,4, za 300-400 pln dostaniesz kompletny motor. wkładasz i śmigasz bez karkołomnych przeróbek. w tej pojemności spalanie i tak jest bardzo małe, a inwestować kasę w diesla to wg mnie nieopłacalna sprawa, jeżeli nie robi się potężnych przebiegów.

 

Przy przekładce na diesla myślę, że 1500 zł może wystarczyć, ale musiałbyś dostać jakiegoś pukniętego kadetta za grosze i go oskubać z potrzebnych części. Dodam, że diesli na rynku nie jest tak dużo jak benzyniaków.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a zasilanie zaworka pompy? :drunk::?:

No nie wiem. Padl mi alternator w trasie, a pozniej akumualtor tak, ze nawet digital zgasl a to juz bylo ponizej 3V i pojechalem tak jeszcze 30km (bo akurat tyle mialem jeszcze do domu) i dopoki go nie zgasilem to chodzil caly czas bardzo dobrze. W nowym dieslu byloby to nie do pomyslenia.

 

Ja chetnie oddam swojego za 500zl :drunk: Silnik, a samochod gratis. Troche mu kola zaczynaja sie rozchylac /--- ale jezdzi :drunk:

 

IMO nie oplaca sie swapowac bo ile zaoszczedzisz? Przeciez 1.4 nie pali chyba 7l benzyny, a o zapalaniu w zimie tez trzeba powiedziec, ze diesla lubia byc kaprysne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

ja wlasnie zmieniam z 1.4 na diesla 1.6 i duzo przerobek nie ma :drunk:

wymiana baku , przewodow paliwowych , łapa od strony rozrzadu no i zawieszenie z półośkami od diesla bo mocniejsze :drunk: no kabli za wiele nie ma ..

sam bede sie meczyl z podpasowaniem kabli :drunk:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności