Skocz do zawartości

- - - - -

swap 1.4 na diesla


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 26 styczeń 2009 - 21:46

W moim kadecie zakończył żywot silnik 1.4, 1991r. zastanawiam się czy jest możliwość wsadzenia diesla. Może ktoś coś wie

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#2 Gość_Wrzosek_*

Gość_Wrzosek_*
  • Gość

Napisano 26 styczeń 2009 - 23:11

wiem tylko tyle ze musialbys zmienic cala elektryke, mocowanie silnika jest inne. to samo z zawieszeniem. diesel jest ciezszy. nie wiem jak ze skrzynia ale mozliwe ze by podeszla. ale ja sie nie znam az tak wiec niech sie wypowie ktos bardziej kompetentny :D

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#3 OFFLINE   Bradley

Bradley
  • Forumowicz
  • 313 postów

Napisano 26 styczeń 2009 - 23:21

Święty, podstawowe pytanie to jakiego diesla?
Bo jak wolnossacego 1.6D, 1.7D to tam jedyna elektryka to kabel pradowy do rozrusznika i alternatora :D
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#4 OFFLINE   DAROMV6

DAROMV6
  • Zasłużony
  • 7541 postów
  • LokalizacjaBolesławiec
  • Model:Opel Omega B
  • Silnik:teraz x20xev awtomat
  • Nadwozie:amerykanckie
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 27 styczeń 2009 - 00:34

a zasilanie zaworka pompy? :beer: :D część wydechu, przednie hamulce są też bodaj inne, itd.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#5 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 27 styczeń 2009 - 11:37

W moim kadecie zakończył żywot silnik 1.4, 1991r. zastanawiam się czy jest możliwość wsadzenia diesla. Może ktoś coś wie


szczerze mówiąc dużo taniej będzie zakupić kadetta w dobrym stanie z dieslem za 2000 zł niż się bawić w przekładkę. masz do zrobienia to co napisali wyżej plus układ zasilania, nie wiem jak tam z pompą paliwa jest, filtr na pewno inny, no i głupia sprawa - wlew paliwa. pistolet z ropą nie wejdzie do wlewu benzyniaka...

pierwszy z brzegu kadett z alledrogo.pl:
KLIK

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#6 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 27 styczeń 2009 - 13:59

Chodzi o to żę w tamtym roku zrobiłem porawki blacharskie i obecnie nie ma w mim ani jednej dziurki i szpachli, trochę mi go szkoda na żyletki . Myślałem właśnie o wolnossącym. Myślicie ze zmieścił bym się w 1500PLN

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#7 OFFLINE   GrzECHO

GrzECHO
  • Zasłużony
  • 2496 postów
  • LokalizacjaPuławy/IRL
  • Model:Opel Vectra C
  • Silnik:Z19DT @155KM
  • Nadwozie:Sedan

Napisano 27 styczeń 2009 - 14:12

Święty, nie kombinuj, szukaj silnika c14nz, jest tego masa, przekładaj i jeździj.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#8 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 27 styczeń 2009 - 14:38

Chodzi o to żę w tamtym roku zrobiłem porawki blacharskie i obecnie nie ma w mim ani jednej dziurki i szpachli, trochę mi go szkoda na żyletki . Myślałem właśnie o wolnossącym. Myślicie ze zmieścił bym się w 1500PLN


jeżeli masz zdrową budę, to w takim układzie znajdź silnik 1,4, za 300-400 pln dostaniesz kompletny motor. wkładasz i śmigasz bez karkołomnych przeróbek. w tej pojemności spalanie i tak jest bardzo małe, a inwestować kasę w diesla to wg mnie nieopłacalna sprawa, jeżeli nie robi się potężnych przebiegów.

Przy przekładce na diesla myślę, że 1500 zł może wystarczyć, ale musiałbyś dostać jakiegoś pukniętego kadetta za grosze i go oskubać z potrzebnych części. Dodam, że diesli na rynku nie jest tak dużo jak benzyniaków.

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#9 OFFLINE   Bradley

Bradley
  • Forumowicz
  • 313 postów

Napisano 27 styczeń 2009 - 19:35

a zasilanie zaworka pompy? :drunk: :?:

No nie wiem. Padl mi alternator w trasie, a pozniej akumualtor tak, ze nawet digital zgasl a to juz bylo ponizej 3V i pojechalem tak jeszcze 30km (bo akurat tyle mialem jeszcze do domu) i dopoki go nie zgasilem to chodzil caly czas bardzo dobrze. W nowym dieslu byloby to nie do pomyslenia.

Ja chetnie oddam swojego za 500zl :drunk: Silnik, a samochod gratis. Troche mu kola zaczynaja sie rozchylac /--- ale jezdzi :drunk:

IMO nie oplaca sie swapowac bo ile zaoszczedzisz? Przeciez 1.4 nie pali chyba 7l benzyny, a o zapalaniu w zimie tez trzeba powiedziec, ze diesla lubia byc kaprysne.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#10 OFFLINE   konsull

konsull
  • Użytkownik
  • 3 postów

Napisano 20 luty 2011 - 18:05

ja wlasnie zmieniam z 1.4 na diesla 1.6 i duzo przerobek nie ma :drunk: wymiana baku , przewodow paliwowych , łapa od strony rozrzadu no i zawieszenie z półośkami od diesla bo mocniejsze :drunk: no kabli za wiele nie ma .. sam bede sie meczyl z podpasowaniem kabli :drunk:

  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse