Gość Anonymous Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 A które to złacze A i K? U mnie jest złączery 10-pinowe. Więc który to K?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Przyjrzyj się dobrze wtyczce, tam masz narysowane symbole (literki). Nie pamiętam dokładnie ale K znajduje się po przeciwnej stronie A. EDIT: Poprawiłem link na poprzedniej stronie do instrukcji zczytywania kodów ABS :-) Całość jest ze zdjęciami więc nie będziesz miał problemów.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Dołączam się do tematu... Bardziej niż działanie ABS interesuje mnie czy sprawdza się "go" na corocznych przeglądach? Wciskam hamulec do końca np. przy jeździe 50km/h koła blokują sie i lece do przodu ślizgiem(kilka razy mało brakowało). Czy jeśli zadziała ABS to włącza sie kontrolka? Jak można sprawdzić działanie ABS?(Przychodzi mi do głowy badanie w stacji diagnostycznej ale czy mozna oddać do badania jedną rzecz i ile to by kosztowało) Od czego zacząć szukanie niesprawności od pompy, czujnika..? ? Poprawiłem wielkość czcionki, masz problemy ze wzrokiem że piszesz wołami??? // GrzECHO   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Od czego zacząć szukanie niesprawności od pompy, czujnika..? ?Na początek sprawdź czy masz żaróweczkę w liczniku podświetlającą ABS. Jeżeli ją masz i po przekręceniu kluczyka zapala się i po chwili gaśnie to znaczy że układ działa.Auta po 1994/95 mają już ABS z funkcją samo diagnozy więc samemu można sprawdzić. w innym wypadku tylko Tech.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Na początek sprawdź czy masz żaróweczkę w liczniku podświetlającą ABS. Jeżeli ją masz i po przekręceniu kluczyka zapala się i po chwili gaśnie to znaczy że układ działa. Auta po 1994/95 mają już ABS z funkcją samo diagnozy więc samemu można sprawdzić. w innym wypadku tylko Tech. Co jeśli lampka ABS wogle sie nie zapala, po przekręceniu stacyjki Włącza mi się tylko nr 15 , która raczej wskazuje przepaloną żarówke   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 A masz ABS? Możesz zrobić fotkę swojej pompy hamulcowej? Jeżeli ABS się nie zapala to masz spaloną żarówkę lub ktoś celowo ja wyciągnął...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 mam takie foto [ Dodano: Sob Sie 09, 2008 15:52 ] Jeżeli ABS się nie zapala to masz spaloną żarówkę lub ktoś celowo ja wyciągnął...Nie wiem czy w tym roczniku jest aby ABS 93r.Mój kumpel ma 91 i wiem że ma więc ja raczej też powinienem Może żarówka w kontrolce przepaliła się i faktycznie mam ABS tylko go nie widzę. Zastanawiam sie czy mozna zrobić pojedyncze badanie ukł. ham w stacji diag. i za ile bo chyba będzie ciężko dojść o co chodzi. Pytanie czy sprawdza się to na przeglądach jeśli nie to odpuszcze sobie temat i będe jeździć z głową   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Kolego, jak najbardziej masz ABS. Wyjmij licznik załóż żaróweczkę i wtedy pogadamy Pytanie czy sprawdza się to na przeglądach jeśli nie to odpuszcze sobie temat i będe jeździć z głowąNie sprawdzają tego na przeglądzie, a z głową trzeba jeździć zawsze, bo żaden system nie zastąpi zdrowego rozsądku   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Piszecie o sczytaniu błędów ABS, ale podejrzewam, że w ASTRZE G 2.0 DTL nie mam takiej możliwości. Nie mylę się?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gonzo999 Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 panowie ja miałem podobny problem w mojej cali jak odpaliłem kontrolka od abs gasła i abs zeczywiscie przerywał ale po pierwszym hamowaniu kontrolka zaswiecała się i po abs-sie. jednak na jednym mądrym forum wyczytałem ze kiedy wymienia się klocki na nowe trzeba zresetowac komputer ja zrobiłem to tak " zdjąłem klemy z akumulatora i właczyłem wszystkie odbiorniki prądu zeby cały układ rozładowac z prądu " EFEKT SUKCES od tamtej pory ABS działa bez zarzutu kontrolka sweci sie przy odpalaniu i zaraz gasnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.