losiumen Opublikowano 28 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2017 Raczej się nie skasował ale zmienił status na nieaktywny. Z autopsji wiem że w Mery błąd trzeba skasować Opcomem. Przynajmniej u mnie. Ale ESP działa teraz czy nie? Po podłączeniu aku kontrolka świeciła , a po przekręceniu kierownica zgasła. Na chłopski rozum to wydaje mi się ze powinno ESP dzialac,ale moze się mylę...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Wierzchoń Opublikowano 10 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2017 (edytowane) Słuchajcie Panowie, dziś wymieniłem w Merivce A 2006 w tylnych lampach wszystkie żarówki na ledowe. Te "lepsze" z elektroniką do CAN. Żarówki ogólnie działają git tylko lewy kierunkowskaz gubi się ne przerywaczu a nie o tym tu... Musiałem podjechać do centrum handlowego i nie zgasła mi kontrolka kontroli trakcji (ten trójkąt z autem i poślizgiem) oraz przestał działać tempomat. Wcześniej wsio było git. Wspomaganie działa ok. Odpinałem aku coby ewentualnie coś zresetować i nic dalej kontrola świeci. Może to być spowodowane wymianą żarówek na led czy wątpliwy przypadek? Edytowane 10 Września 2017 przez Krzysztof Wierzchoń   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Wierzchoń Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 Potwierdzam. Problem z kontrolą spowodowany jest żarówkami ledowymi. Zmiana z powrotem na zwykłe rozwiązuje problem. Zostawiłem tylko pozycje led i jest ok.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 U mnie w Mery po założeniu ledów(bez Can bo u mnie nie ma) na światła stop ,żarzyła mi się środkowa lampa stopu. Ledy zostawiłem jak ty tylko na postojowych. Ale ciekawe że mają wpływ na tempomat i kontrolki. To będzie miało pewnie coś wspólnego z rozdziałem prądów. Może do twoich ledów potrzebny jeszcze dopasować jakiś opornik.?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Wierzchoń Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 (edytowane) Z tego się orientuję to opornik jest potrzebny do ledów bez CAN aby oszukać pobór prądu. CAN ma to już niby w sobie. Edytowane 12 Września 2017 przez Krzysztof Wierzchoń   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 12 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2017 Może twoje mają zły opornik? U mnie bez Cana nie trzeba żadnego opornika   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nasu Opublikowano 22 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 Witam. U mnie problem wygląda następująco. Po przekręceniu kierownicy w prawo ( półtora obrotu) zapala mi się kontrolka ESP. OP COM pokazuje błąd - C0710 ( Czujnik kąta obrotu kierownicy Czy w takim wypadku będzie konieczna wymiana czujnika czy wystarczy kalibracja albo cos jeszcze innego. Proszę o pomoc Z góry dziękuje za rady   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 22 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2017 Poczytaj: http://forum.opel24.com/topic/53671-kontrolka-trakcji/page-2 http://forum.opel24.com/topic/72678-czujnik-kata-skretu-kierownicy/   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nasu Opublikowano 24 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2017 Poczytaj: http://forum.opel24.com/topic/53671-kontrolka-trakcji/page-2 http://forum.opel24.com/topic/72678-czujnik-kata-skretu-kierownicy/ Wystarczyło odpiąć akumulator i po ponownym podpięciu zrobić kalibrację. Kontrolka już się nie świeci Dzięki za pomoc..   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Wierzchoń Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 Panowie. Przyszła zima i zaczęły się problemy. Codziennie rano jak wsiadam do autka i odpalam to nie gaśnie mi kontrolka od trakcji. Kalibracja kierownicą lewo prawo usuwa problem, niemniej takie zachowanie układu nie jest prawidłowe i frustrujące. Wydaje mi się jakby był problem z prądem ale w sumie nie widzę aby akumulator kręcił teraz słabiej. Klemy czyste zabezpieczone, kostki na wspomaganiu też wyczyszczone. Ktoś coś słyszał, ktoś coś wie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi