Skocz do zawartości

astra kombi 2.0 DTI 100KM z 2004


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Przejechane 26000km, jakie przeglądy, co kiedy wymieniać, może ma ktoś instrukcje po polsku. Z tego co wiem to w polsce nie sprzedaje sie w salonach astr z takim silnikiem. Co ile km wymiana oleju i filtra bo czytałem że przeglady co 30000km, ale może olej częściej?? POMOCY

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Dzięki, dopiero kupuje to auto, jest dopiero targana z Niemczech i szukam wszelkich informacji odnośnie kosztów utrzymania takiego autka :twisted:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous
Witam.Ja mam astre ll DTI[X20DTL]82KM

Czyli masz Astre DI_16V a nie DTI !!!

Mialem okazje bujac sie taka pol roku i wrazenia pozytywne przyjemny klekot :oops:

Olej tez mialem syntetyk przy 134tys i tez wymiany byly w ksiazce co 15tys auto bylo z 00r

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

tego co slyszale to czasami padają pompy paliwa, ale pozaty ludzie są zadowoleni, a wymiane oleju to co 30kkm bym nie ryzykował.

P.S. na autokacik.pl troche było tym silniku ostatnio

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Już mam to autko, jest zajebiste, dzięki za info. To jest jednak DTI taki przynajmniej jest napisik - 2.0 DTI. Kufer wielgachny bo to kombi.Może są większe ale przed ASTR! miałem PUNTO, kto widział bagażnik zagazowanego PUNTO to wie o czym mówie. KOPYTO niesamowite. Musze na nowo nauczyć się jeździć, bo jak na razie to jeżdze za długo za tirami. Odradzam wyprzedzanie samochodu jeżeli z naprzeciwka samochód jest na tyle blisko, że rozpoznajecie kolor oczu kierowcy, jeżeli nie to śmiało wyprzedzaj. Szukam tylko płyty na POLSKĘ do nawigacji. Jak ktoś wie jak to załatwić to niech podpowie. DZIęki. :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
Gość Anonymous

jezdze dti 101KM i wymieniam olej z filtrem mniej wiecej co 10 tys. i tankuje paliwo tylko na zaufanej stacji BP mam stracha przed polskim "ulepsznym " paliwem. te serwisowe 30 tys to chwyt marketingowy i sa tak skalkulowane zeby silnik wytrzymal okres gwarancyjny a potem wszystko sie sypie trzeba byc chorym zeby zalewac nowy olej w nowoczesnym dieslu po 30 tys.

Co do "kopyta" to jak dla mnie ten silnik nie ma startu do TDI - jest mniej elastyczny i duzo wiecej pali. Moja ozywia sie dopiero po przekroczeniu 1900 obr/min, w miescie w korkach lyka nawet 8l /100 w trasie 5,5 przy dosc spokojnej jezdzie(100-120km/h). a moj kumpel golfem III tdi 90KM objechal mnie przy przyspieszaniu 60-100 na "4"; od 60 na "3" doszedlem go i wyprzedzilem dopiero przy 80km/h-chyba tylko dzieki wiekszej mocy bo nie wiem gdzie sie podziewa rzekomy moment astry -230nm jesli marne 205 tdi (przy podobnych obrotach) tak ladnie chodzi :mrgreen: no i golf mu bierze 6l w miescie i nawet ponizej 4 na trasie przy "dziadkowym" stylu jazdy:D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności