Skocz do zawartości

hamulce tył


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

błota nie powinno być w środku

osypujące się wewn. "śmieci", a przy naciśnięciu - ocierająca blacha szczęk o bęben (zdarta, odklejona okładzina)

Wymieniłem szczeki, trzeba bylo zdeczko przetoczyc bębny, bo sie odcisnęły szczeki, ktore jak zobaczylem byly niezle starte. Efekt: hamuje lepiej, mocniej i szybciej łapie, ale.. szuranie jest nadal, zwlaszcza gdy hamuje po dlugim odcinku jazdy

, nie gwałtownie, tylko z wyczuciem. To nie takie szuranie jak wczesniej, bez tych metalicznych dzwiekow, raczej delikatniejsze.

Co to mzoe byc? Moze wszystko musi sie ułozyc, dopaswoac w bebnach. Wymiana dopiero dzisiaj zrobiona, niewiele przejachałem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 28
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Witam.Mam ten sam problem.Wymieniłem z tyłu szczęki, bębny równe. Niestety przy hamowaniu z tyłu dochodzi "szuranie"- tarcie.Jeszcze raz wszystko w kołach sprawdziłem i nic., hamulce działają super tylko to zgrzyt. Sprawdzałem w stacji diagnostycznej całe tylne zawieszenie na szarpakach itp i nic nie zauważono. Czarna magia .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy okazji zapytam. Ze zdjęć wynika, że bęben można w Agili zdjąć bez demontażu piasty. Czy to prawda? W Corsach trzeba było ściągnąć wszystko. Od dłuższego czasu przymierzam się do sprawdzenia stanu szczęk, ale jak mam babrać się w smarze i łożyskach to sobie odpuszczam bo hamulce u mnie działają dobrze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te zdjęcie chyba nie jest z Agili, ja sprawdziłem dokładnie wszystkie elementy które mogłyby ocierać o siebie.Nie ma żadnych śladów.Jadąc do tyłu hamując nie słychać tego tarcia,na ręcznym też ale na hamowni może to działać inaczej. Diagnosta przypuszcza że może to być wina kiepskich szczęk.Wszystko naprawdę wygląda i działa poprawnie a jednak słychać te zgrzyty-tarcie tylko podczas hamowania.

 

[ Dodano: Nie Wrz 27, 2009 17:40 ]

Znalazłem powód hałasu- kolega misci podsunął pomysł z posmarowaniem silikonem do gum w spraju wszystkich gum zawieszenia i wydechu .Mnie pomogło.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jadąc do tyłu hamując nie słychać tego tarcia,na ręcznym też (...) Wszystko naprawdę wygląda i działa poprawnie a jednak słychać te zgrzyty-tarcie tylko podczas hamowania.

 

[ Dodano: Nie Wrz 27, 2009 17:40 ]

Znalazłem powód hałasu- kolega misci podsunął pomysł z posmarowaniem silikonem do gum w spraju wszystkich gum zawieszenia i wydechu .Mnie pomogło.

Miałeś dokładnie to co ja mam teraz. Możesz podsunąć środek którego użyłeś, co dokładnie smarowałeś i po jakim czasie to zgrzytanie ustąpiło?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Excalibur, zbisz41 nie ma już konta na forum więc raczej Ci nie odpowie.

Kup jakiś smar silikonowy w spreju i tyle.Jeden z tańszych dostępny w sklepach motoryzacyjnych produkuje firma Boll,200ml coś około 8-10 zł.

Dołączona grafika

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności