Skocz do zawartości

- - - - -

Migająca kontrolka poziomu paliwa - co to oznacza?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#11 Gość_Anonymous_*

Gość_Anonymous_*
  • Gość

Napisano 18 marzec 2009 - 19:07

Tak zrobiłem i pomogło. Czyli ten typ tak ma

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#12 OFFLINE   tomus517

tomus517
  • Użytkownik
  • 19 postów

Napisano 18 marzec 2009 - 20:40

cieszę się że mogłem pomóc - pozdro.
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#13 OFFLINE   mwaw

mwaw
  • Użytkownik
  • 6 postów
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16xep
  • Nadwozie:minivanik :)
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 31 styczeń 2016 - 19:11

Witam, odświeżam temat :)

Można też a akcie desperacji, czy też jeździe na Lpg i tankowaniu BP za 20 zł, odłączyć akumulator i po podłączeniu powinno być ok :)


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#14 OFFLINE   BENY72

BENY72
  • Zasłużony
  • 1583 postów
  • Model:Opel Vectra C
  • Inna marka:Opel Meriva
  • Silnik:1.8
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 31 styczeń 2016 - 19:28

Próbuj,tylko nie pisz później że zapaliła Ci się kontrolka od trakcji po odłączeniu aku i co zrobić z tym fantem.

Albo że pompa poszła z dymem a miałeś z 5 litrów w zbiorniku.


Użytkownik BENY72 edytował ten post 31 styczeń 2016 - 19:30

  • 1

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#15 OFFLINE   mwaw

mwaw
  • Użytkownik
  • 6 postów
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16xep
  • Nadwozie:minivanik :)
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 31 styczeń 2016 - 20:56

Wszystko trzeba robić z głową....a poza tym, akumulator jest częścią, którą można odłączyć... W instrukcji jest opisane co zrobić później, jak "nauczyć" sterowniki szyb czy trakcji


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#16 OFFLINE   BENY72

BENY72
  • Zasłużony
  • 1583 postów
  • Model:Opel Vectra C
  • Inna marka:Opel Meriva
  • Silnik:1.8
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 31 styczeń 2016 - 21:11

Czujnik kąta skrętu tylko kompem zrobisz.


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

Użytkownik jest zalogowany Pan Kontekstowy

  • Użytkownik
  • 1060 postów
  • Model:Opel
  • Posiadasz LPG:TAK

#17 OFFLINE   antonGTC

antonGTC
  • Użytkownik
  • 79 postów
  • Model:Opel Astra III
  • Silnik:1.7, 101KM
  • Nadwozie:COUPE
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 30 sierpień 2017 - 18:15

u mnie z kolei zatankowalem 38 litrów do pełnego baku (wczesniej bylo okolo 10 litrów) wyzerowaem licznik przed podróżą i po spaleniu 31 litrów zapalila sie rezerwa a po kilkunastu kilometrach zaczeła mrugać. Dolełem niecale 6 litrów czyli powinno byc około 13 litrów. Po przejachaniu moze 25 km góra zpalila mi się range 50 km. Co to moze być ? na liczniku wskazówka na 3-4 kresce od dołu do knca paliwa. wie ktos co to moze byc ?


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#18 OFFLINE   adam1954

adam1954
  • Moderator
  • 9812 postów
  • LokalizacjaOświęcim i okolice
  • Model:Opel Meriva A
  • Silnik:Z16XE
  • Posiadasz LPG:TAK

Napisano 30 sierpień 2017 - 19:07

Co to moze być ?

 

To że takie zabawy nic nie dają.

Nie myślisz chyba że dolewanie po parę litrów pokaże ci miarodajnie. 


  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież

#19 OFFLINE   antonGTC

antonGTC
  • Użytkownik
  • 79 postów
  • Model:Opel Astra III
  • Silnik:1.7, 101KM
  • Nadwozie:COUPE
  • Posiadasz LPG:NIE

Napisano 30 sierpień 2017 - 19:44

Doleje jutro 20 litrow i zobacze :)
  • 0

Uruchom; JavaScript!
Odśwież




Podobne tematy: Collapse