ja37 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 No to jak słychać przy drążku, to cofnij się na 1 stronę tematu.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 ok. Jutro wymieniam ten bolec na wybieraku... zobaczymy moze to pomoze   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 A nie możesz kogoś poprosić, żeby ruszał drążkiem, a ty byś patrzał, gdzie jest luz?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 no jutro sprobuje to opanowac... jade do kumpla to moze to rozgryzemy....   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bifrost14 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Czy w przypadku wymiany gumy, którą opisano na początku tematu, wyciąganiu drążka, konieczna jest późniejsza regulacja biegów opisana poniżej, czy po prostu sklecamy wszystko razem ?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 no i jednak to nie byl bolec... Chyba sie juz poddaje z tym... z tego co sie pytalem w sklepie to ten pajak do Corsy B kosztuje cos okolo 600 zl yyy [ Dodano: Wto Sty 12, 2010 15:28 ] na 90 % mam rozklekotana ta srodkowa czesc wybieraka te czesci od 11 do 17. Jak roszam lewarkiem to widac jak to "podskakuje" do gory i w ogole na wszystkie strony. Ne wie ktos moze ile takie zestawik naprawczy by kosztowal?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Pytanie do założyciela tematu(specjalisty od biegów)u mnie z biegami jest ogólnie ok,jadynie dwójka wchodzi troche opornie ale tylko z luzu bo z jedynki jest dobrze... A drażni mnie co innego a mianowicie,słychac mały pisk,skrzypienie gdy zmieniam biegi ale tylko z dwójki na luz,albo z czwórki na luz.Podobno w astrach nie dolewa sie sie płynu do skrzyni,to co moze powodować te "obcieranie"   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 .Podobno w astrach nie dolewa sie sie płynu do skrzynikolego dolewa się lecz nie płyn tylko olej   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 Dolewa/wymienia się olej, ale najpierw trzeba sprawdzić poziom. Niby opel mówi, że olej w skrzyni jest do samego jej końca, moja skrzynia przejechała 300.000km i była ok, ale nie zawadzi sprawdzić.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość torciunioo Opublikowano 27 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2010 ja37, Witam serdecznie mam problem z biegami nie wchodzi mi 1 i 2, np kiedy jade i zatrzymuje sie na swiatlach i chce wrzucic 1 to czuje jak bym ruszalz 3 z 2 to samo od pewnego czasu zdarza sie to coraz czesciej :/dodatkowo jeszcze kiedy usiłuję zredukować bieg na 2 to w 98 na 100 przypadkach wskakuje mi 4. znalazłem Twoje porady na FORUM OPEL i widzę że znasz się na tym i wiesz o co chodzi. bardzo bym prosił o jakieś instrukcje jak to wyeliminować, dobrze byłoby jak znalazły by się również zdjęcia i dokładne opisy krok po kroku. moje autko to corsa b 97, 1,2i c12nz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi