Skocz do zawartości

ściąganie


Gość jkkk3

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zawsze miałem problem z lekkim ściąganiem w prawo.Dziś pojechałem na wyważenie i wymianę kół na letnie.Po założeniu wyważonych kół okazuje się że samochód mocno ściąga w lewo.Zamieniłem przednie koła stronami i ściąga w prawo choć już mniej.Następnie zamieniłem tylne prawe na przód a przednie prawe na tył.Tera okazuje się że nie ściąga ale znowu przy prędkości ok. 40 km/h samochód jedzie jak lekkim slalomem(oczywiście to porównanie)

Dodam jeszcze że przy wyważaniu okazało się że jedna felga jest krzywa ale zostawiłem ją na tyle

Niema mowy o luzach na zawieszeniu bo jakieś 3 tygodnie temu wyeliminowałem w szystkie

Moje pytanie jest takie.czy to wina kół.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 26
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

sprawdził bym geometrię oraz wywalił krzywą felgę,

Moje pytanie jest takie.czy to wina kół.

skoro zamieniając je miejscami odczuwasz znaczne różnice, to raczej tak.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy wywianie tulei i drążków stabilizatora była robiona zbieżność.Dostałem wydruk.Wszystko w porządku jest tylko prawe tylne koło jest troszkę bardziej nachylone.Ale to bardzo niewiele

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie tez mam podobny problem ,tylko u mnie jak miałem założone zimówki to wszystko było ok (zmiana opon na koła przód) założyłem nówki letnie na przód stare letnie na tył i ściąga mi lekko samochód w prawo , na co musze jechać na zbieżność czy geometrie?

jakie sa koszty tych usług? :wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzux, tam "daleko" to nie wiem może z 50$ albo inaczej - zależy gdzie - od 50zeta w zwyż., ale sprawdź najpierw jeszcze ilość "wiatru" w tych kołach, skoro do tej pory było o.k

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się - mam dokładnie to samo po wymianie opon na nowe letnie (ściąga). Zbieżność robiona dwa razy, zawieszenie + układ kierowniczy bez problemów, zmiana kół prawe z lewym, przód z tyłem - bez efektu, cały czas ściaga w prawo. Ale zainteresowało mnie to zdanie:

 

zmierz odległosc od środka koła przedniego do tylnego z obu stron i odpisz

U mnie różnica pomiędzy lewą stroną a prawą to około 1,2 - 1,5 cm (z prawej mniej). Co to oznacza?

Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności