Skocz do zawartości

ściąganie


Gość jkkk3

Rekomendowane odpowiedzi

Czy można samemu zmierzyć odległość koła przedniego od tylnego?

A z jaką dokładnością potrzebujesz te dane?

-jeśli tak to w jaki sposób?

ja bym zmierzył zwykłą taśmą pomiarową. od środka przedniego koła do tylnego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 26
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Ja też miałem problem ze ściąganiem. Samochód po kupieniu mocno ściągał w lewo. Po wymianie opon na zimowe i wyważaniu przestał sciągac i jechał jak po sznurku (byłem w krakowie w cieszącym sie uznaniem serwisie ogumienia). Ostatnio wymieniłem opony i na letnie i wyważyłem kołoa gdzies na wsi pod krakowem "u Pana Władka w garażu" i lekko ściąga. Planuje znowu jechac na wywazanie tam gdzie poprzednim razem i myslę, że będzie dobrze..to znaczy liczę na to:D.

Podsumowując, może poprostu masz niedokładnie wyważone?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yonash, to oznacza ,ze miał zapewne dzwon z prawej i jest mozliwe,że przez to sciąga

u mnie jest lekko cofnięta zawiecha o 1 cm i nie sciąga,może dlatego,że z lewej(na lewo daję ciut nizszą oponę) i się równowazy z tendencją ciągnięcia w prawo z powodu pochylenia drogi

jeśli był dzwon,to musiałbyś sprawdzić,czy tylne koła idą równo z przednimi,może robi 4 ślady

 

P.S dzisiaj zmieniłem opony zimowe w Jumperze na nówki Michelin,zimowe sciągały na prawo.a teraz jest idealnie ;)

wniosek-czasem opony są też wazne,ale tylko nówki pozwolą to ocenić

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że ciśnienie w oponach wszystkich jest właściwe- bo szczerze mówiąc po przerzucaniu opon gdziekolwiek by to nie było robione jak przejadę koło 20 km i mierzę w domu dokładnym manometrem to się okazuje że ciśnienia są niewłaściwe i w efekcie nieraz ściąga. Opona jak jest zakładana na felgę musi się ułożyć trochę podobno i w większości warsztatów wbijają niższe ciśnienia żeby się ułożyła a później trzeba dobić powietrza przeważnie trochę. Szczerze mówiąc to niewielu kierowców sprawdza ciśnienie w oponach, albo dopiero jak już flak się robi na kole. Potem opona źle zjechana i bieżnik skopany i tłucze albo ściąga ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musi się ułożyć trochę podobno i w większości warsztatów wbijają niższe ciśnienia żeby się ułożyła a później trzeba dobić powietrza przeważnie trochę

omijaj takie warsztaty łukiem,bo jak ma się coś ułozyć,to lepiej dać większe cisnienie,

a prawidłowo,to już przy montażu trzeba przepompować oponę do 3 Bar,a niektóre z niskim profilem to i do 4 Bar.

Jeśli na samym początku opona się nie ułoży-co widać na wyważarce,to operację montażu się powtarza

wypuszczenie klienta z niedopompowanymi oponami skutkuje potem problemami z wywazeniem,ściąganiem itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności