Skocz do zawartości

Brak mocy po wycieciu katalizatora i ogromne spalanie


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

ja też miałem jaja z wyciętym katem

też zamontowałem z powrotem

moje uzasadnienie:

katalizator stawia opór w przepływie spalin, sonda jest przed katalizatorem

jeśli oporu nie będzie (rura zamiast kata) to sonda będzie widzieć "rzadsze" spaliny czyli uboższą mieszankę

skutkiem tego ECU będzie wzbogacać ją poprzez podanie większej ilości paliwa

wiadomym jest, że na zbyt bogatej mieszance silnik ma muła

wiadomym jest, że zbyt bogata mieszanka to zbyt duże spalanie

w moim wypadku ze spalania 11l LPG w mieście weszła na prawie 15l LPG czyli jakieś 30% więcej

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

Wiec kata zostawiam. Ale teraz czy w takim przypadku moge wybebeszyc :/ wstawic rure do tlumika srokowego? Czy tez nie bo zmniejszy sie opor? i znowu sonda dostanie swira ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takie rzeczy sie robi z glowa a nie samemu kombinuje

wydech musi byc wyliczony odpowiednio

u mnie jakos po usunieciu wysztkiego

ani nie ma spadku mocy ani wzrostu spalania

 

cwancyk w tym ze ''decat'' jest firmy courtenay

jedna z wiodacych firm w swiatku vauxhalla w UK

a srodkowy uklad Remusa (bez tlumika)

taki sam jaki byl montowany w vectrach B startujacych w serii BTCC

 

nie sa to jakies cuda samoroby

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Witek1952

Witam serdecznie. Mam juz w firmie 2 takie Astry gdzie łomem wykruszyłem cały katalizator w środku. Pojawia się błąd 0420 czyli słaba wydajność katalizatora i nic poza tym. Musiałem to zrobić bo firmę na nowe katalizatory nie stać. Auta palą w normie i kierowcy nic nie zgłaszali. Przebiegi maja spore i nikt z nich za przepał by nie płacił. Prędzej postawił by auto na warsztat. Kolego czapka. Jak nie masz pojęcia to nie obrażaj fachowców. Kolega Gawlak ma rację. Nawet grzałka od drugiej sondy informuje o temperaturze pracy katalizatora. Napisałem o wszystkim bo nie mam pojęcia jak auto z usuniętym wkładem katalizatora w miarę poprawnie jeździ bo według wszelkich przesłanek nie powinno. Dodam tylko, że to były Astry G z silnikiem Z16XEP. Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

No ja rozumiem ze z glowa :wino: tlumik koncowy mam zmieniony jednak chcialem zeby glosniej chodzil wiec chcialem zastapic tlumik srodkowy ,,rura" i pytam czy sonda znowu zeswiruje, piszesz ze z glowa? rozumiem ze z glowa to srodkowy powinienem zastapic np jakims sportowym remusem za kilka stowek ktory i tak jest pusty w srodku a na ktorym pisze tylko remus, bo juz widzialem takie przypadki jeden wstawial rure drugi remusa :wino: a otworzylismy go to nic w srodku nie bylo czyli jest swobodny przeplyw spalin. Wiec sie pytam czy jak wybebesze tlumik i bedzie szybszy przeplyw spalin to sonda znowu zglupieje :wino:

 

 

 

http://www.allegro.pl/item642647780_sportowy_tlumik_srodkowy_przelotowy_rm_motors.html A co myslicie nad czyms takim?

 

 

takie rzeczy sie robi z glowa a nie samemu kombinuje

wydech musi byc wyliczony odpowiednio

u mnie jakos po usunieciu wysztkiego

ani nie ma spadku mocy ani wzrostu spalania

 

cwancyk w tym ze ''decat'' jest firmy courtenay

jedna z wiodacych firm w swiatku vauxhalla w UK

a srodkowy uklad Remusa (bez tlumika)

taki sam jaki byl montowany w vectrach B startujacych w serii BTCC

 

nie sa to jakies cuda samoroby

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

witam wszystkich serdecznie prosze o pomoc mianowicie mam opla astre 2 1.6 8vi dzieje mi sie to samo co jednemu z internautow lecz on mial inną pojemność ale objawy sa takie same co może być przyczyna ja sie kompletnie na tym nie znam pozdrawiam Agnieszka. Dzisiaj weszlem do auta odpalam i nagle dziwny szum od silnika potem gasnie licznik kilometrow pozniej oswieca sie kontrolka abs po chwili tez kontrolka poduszki powietrznej auto dalej dziwnie chodzi tak jak by huczenie aha do tego obrotomierz staje na 2 tys obr Serdecznie dziękuję za pomoc ...

:wesoly:

poprawiłem"regulamin 3,1"/ andrzej_m55

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności