Skocz do zawartości

Bardzo wysokie obroty w Astrze II


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam serdecznie, jestem tu nowa, oczywiście nie jestem żadnym mechanikiem, ani znawcą by móc sobie samej naprawić, ale jestem użytkownikiem czarnej astry II 3d, uwielbiam ją. Ostatnio wymieniałam rozrząd, po tej wymianie zauważyłam takie objawy:

nadmienię że to 1,6, 2000r, benzyna+gaz.

 

Więc tak, wskakują mi bardzo wysokie obroty po odpaleniu około 2100-2200 i bez znaczenia czy stała 7 godzin czy 24 godzin w normanej temperaturze (jaka teraz jest). Ponieważ nie mam sekwencyjnego gazu wiec od razu przeskakauje mi na gaz i muszę go wyłączać. Normalnie nie miała takich wysokich obrotów przy odpalalniu. Jak tak w czasie jazdy wyłączę ten gaz (bo się przydusza albo gaśnie na wolnych obrotach jak za wcześnie wskoczy gaz), to wtedy na biegu jałowym wskakują też takie wysokie obroty 2100-2200. Nie byłam jeszcze u mechanika, postanowiłą skorzystać z Waszych podpowiedzi, a nóż to jakaś prościzna. Czy to może mieć związek z wymianą rozrządu? Czy ma związek z przepustnicą (była już z kiedyś czyszczona ale nie pamiętam dlaczego)?

 

Może nie napisała tego mądrze i wszystkiego nie opisałam, ale proszę o pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

poczytaj to powinno coś dać

http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=13245&highlight=wysokie+obroty++astrze

 

należy z czytać błędy to powinno pomóc w rozwiązaniu problemu

no i jeszcze jedno jeśli można

witamy się za zwyczaj tu

http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=23972&highlight=witamy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam.

Wysokie obroty moga być również spowodowane zasysaniem "lewego" powietrza po stronie sasania. Jeżeli było grzebane przy przepustnicy, to jest to prawdopodobne.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous