Gość Anonymous Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 No wlasnie tak sie zastanawiam od dluzszego czasu co to jest to ET przy feldze Moze mi ktos wyjasni bo nie qumam o co chodzi EDIT I z jakim ET felgi pasuja do astry 14 cali ??   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2006 ET (offset, odsadzenie) to długość między środkiem felgi, a płaszczyzną montażową. Im większe et tym felga bardziej się "chowa" w nadkole   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Im większe et tym felga bardziej się "chowa" w nadkole chyba jak większe to bardziej wystaje na zewnątrz.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 To, że wystaje na zewnątrz tak jak np. po założeniu dystansu to inna kwestia, ale nie o to mi tutaj chodziło, im większe ET tym felga głębiej wchodzi w nadkole i w skrajnych wypadkach ociera np. o amortyzator   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2006 Im większe et tym felga bardziej się "chowa" w nadkole chyba jak większe to bardziej wystaje na zewnątrz. nie im mniejsze tym bardziej wychodzi   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 Im większe et tym felga bardziej się "chowa" w nadkole chyba jak większe to bardziej wystaje na zewnątrz. nie im mniejsze tym bardziej wychodzi a w czym liczony jest ET? z rysunku powyżej widać że jak jest większa odległość od środka to będzie bardziej wystawać na zewnątrz.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 Jeśli ET będzie większe to będzie większa odległość między płaszczyzną montażową a wewnętrznym rantem felgi, co za tym idzie będzie bliżej nadkola Zrobiłem rysunek (bardzo poglądowy), może wam to coś wyjaśni... to czarne to płaszczyzna montażowa   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2006 w astrze fabrycznie były chyba et46-49, ale kumpel ma 39 i tez nie obcieraja   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość red devil Opublikowano 8 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2006 Ja próbowałem do Cali założyć szestnastki na et10, jakies takie szprychówki i nieszło jeździć bo nadkole tarło po oponach I im mniejsze ET to felga wystaje na zewnątz bardziej, orginalne alu 14" opla mają ET38 z tego co pamiętam, ale jedno jest pewne że autko wygląda dużo smaczniej jak koła wychodzą (bądź szczelie wypełniają nadkola)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2006 ja w viki mam et 35 i jest oki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.