Skocz do zawartości

Silnik zapala na wysokich obrotach i utrzymuje


Gość Złoty

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczów!!!

Posiadam Opla Astre 1.4 60KM, 92r,samochód jest bez instalacji gazowej. Mam problem z zapalaniem silnika, ponieważ jak zapalam silnik na biegu jałowym to samochód dostaje wysokich obrotów i je utrzymuje, obroty są w wysokości 2000. Dzisiaj jechałem rano to zapalił bez problemu, po przejechaniu 40km i redukcji do pierwszego biegu, silnik dostał wysokich obrotów (2500) i utrzymywał.

Proszę o pomoc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy wywala jakiś błąd w formie kontrolki check engine? Jeśli tak,to odczytywałeś błędy i co wybłyskało?

Dodam,że kiedyś przy takim silniku,takie wariacje robiła mi sonda lambda,ale u Ciebie może być coś innego.Jaki nie pokazuje błędów,to na początek,czyszczenie silniczka krokowego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może silnik krokowy się zablokował, bo 2 tygodnie temu miałem taki sam problem. W trakcie jazdy jak jechałem to mi zgasł silnik, a potem nie chciał zapalic. Na drugi dzień przyszedł mechanik i wlał z góry do układu wtryskowego benzynę ze strzykawki i samochód zapalił i obroty normalnie chodziły.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj przeczyściłem krokowca i jednak pomogło, pracuje na niskich obrotach.Tylko pali się kontrolka Check Engine i nie wiem jak skasowac kody usterek.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zczytaj kody (jest na forum jak)

jesli wywali blad krokowego to sprawdz polaczenia

 

odlacz aku na kilka minut

jak nie pomoze to krokowy do wymiany (na poczatek z kims podmien)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szanownych forumowiczów, postanowiłem wątek przedłużyc,

ponieważ moja astra znowu ma problem z obrotami.

Dziś dokonałem zakupu silniczka krokowego firmy HART, jak go dzisiaj zamontowałem to na początku obroty zaczęły chodzic bardzo dobrze,potem przejechałem pare kilometrów,wcisnąłem sprzęgło i hamulec to obroty zaczeły rosnąc do 2400, silnik po prostu zaczął ryczec. Wróciłem do garażu zamontowałem stary silniczek krokowy, postanowiłem powtórzyc sytuacje i obroty spadały do 1500. Na starym krokowcu nie chce mi trzymac niskich obrotów,tylko na biegu jałowym trzyma do 1500,a wcześniej tak pracował że trzymał od 800 do 1000, a za to na nowym przy wysprzeglaniu silnik mi ryczy.

Poniżej zamieszczam zdjęcia tych krokowców.

 

Nowy krokowiec

 

Dołączona grafika

 

Stary krokowiec

 

Dołączona grafika

 

Bardzo proszę o pomoc,bo już niewiem co mam robic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności