Skocz do zawartości

problem z odpalaniem astry


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

witam wszystkich mam problem z Opel Astra II nie chce on odpalić rozrusznik chodzi paliwo dochodzi nie mam pojęcia co jest tego przyczyną nie znam się na mechanice zgóry dziękuje za pomoc i pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.uzupelnij profil

2.zapoznaj sie z regulaminem i budowa forum

masz astre to szukaj i pisz w dziale astry -tym razem przenosze

3.nie znasz sie na mechanice

wiec jak Ci napisze sprawdz czy dochodzi paliwo i czy jest iskra

to zdzialasz cokolwiek ??

 

p.s. tak strzelam bo nawet nie wiem czy masz benzyne czy diesla

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

mam astre II 1,6 1,6 v 98 rok, benzyna problem ten pojawił się po zatankowaniu paliwa dojechałem do garażu i na drugi dzień po przejechaniu około 3 km już nie odpalił ,wcześniej nic takiego nie było, z kolegą który się zna na mechanice lepiej ode mnie i myślę że dałbym rade razem z nim

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

na pewno nie tankuje 95

 

[ Dodano: Pią Lip 03, 2009 13:58 ]

było jeszcze coś takiego że , późnym wieczorem odpalił po przegazowaniu go z rury wyleciało dość sporo wody , tak jak by wylać dwie trzy szklanki. później już nie odpalił

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

problem ten pojawił się po zatankowaniu paliwa dojechałem do garażu i na drugi dzień po przejechaniu około 3 km już nie odpalił

Spuść to paliwo i wlej innego ze środkiem do czyszczenia wtrysków i paliwa.

Coraz częściej pojawiają się takie problemy.

Nie tylko na tym forum.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam

Gdzieś czytałem (ale nie pamiętam gdzie :P ), że jeśli z rury leci woda to może być objawem "wykończonego" katalizatora

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous