Gość waterman Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 po uruchomieniu (niezależnie, czy jest zasilanie benzyną czy gazem) obroty są nierówne i silnik gaśnie. Przypuszczam, że problemem jest aparat zapłonowy DIS. Jak sprawdzić w warunkach domowych czy powodem problemów jest DIS?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Wyjąć Dis-a, włożyć świece, przyłożyć do masy, kręcić rozrusznikiem. Wyjąć przekaźnik pompy paliwa.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waterman Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Wyjąć Dis-a, włożyć świece, przyłożyć do masy, kręcić rozrusznikiem. Wyjąć przekaźnik pompy paliwa. A w jakim celu wyjąć przekaźnik pompy paliwa? Czy idzie o to, by w czasie próby do cylindrów nie dostawało się paliwo? I kolejne pytanko - na allegro można kupić aparat zapłonowy DIS firmy HANS PRIES za 245 lub DELPHI za 315, produkt której firmy wybrać?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Chodzi o katalizator, bo jak go napompujesz benzyną i odpalisz silnik, to możesz go uszkodzić. - na allegro można kupić aparat zapłonowy DIS firmy HANS PRIES za 245 lub DELPHI za 315, produkt której firmy wybrać?Rzuć monetą i wybierz ten, na który padnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waterman Opublikowano 4 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2009 Wiem, że stan techniczny aparatu DIS można również sprawdzić mierząc oporności poszczególnych cewek. Jakie są wartości oporności cewek i pomiędzy którymi stykami powinno się mierzyć oporności? Czy możliwe jest, by gaz "spowodował" uszkodzenie cewki? [ Dodano: Czw Cze 17, 2010 20:29 ] "Odgrzewam" temat - zapomniałem napisać co było powodem nieprawidłowej pracy silnika, okazało się, że niesprawna była cewka parownika - do cylindrów jednocześnie podawane było paliwo i gaz, wystarczyło odłączyć cewkę i po problemie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.